Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

AccountView zoekt partners op ComputerPartner Jaarcongres 2003

Amsterdam, 1 september 2003 Wegens een aanhoudend groeipercentage van 30% per jaar is AccountView, de Nederlandse producent van geïntegreerde bedrijfssoftware voor midden- en kleinbedrijf, op zoek naar nieuwe partners. AccountView zet haar wervingscampagne kracht bij als één van de sponsors van het ComputerPartner Jaarcongres. Dit congres vindt plaats in het Nederlands Congres Centrum te Den Haag op 25 september a.s.

Wij werken volledig volgens een indirect salesmodel. Het is voor ons dan ook van het grootste belang goede en betrouwbare partners te vinden waarmee wij een langetermijnrelatie kunnen opbouwen , aldus Casper Haspels, verkoop en marketing directeur AccountView. Samen met onze partners zijn wij in staat onze klanten een totaaloplossing te bieden waarbij wij gebruik maken van hun kennis van de branche, kwaliteit en inventiviteit. Dankzij de open structuur van onze software en het gebruik van COM-technologie en XML zijn zij in staat klantspecifieke- en brancheoplossingen te realiseren , vervolgt Haspels.

Inmiddels heeft AccountView een respectabel partnernetwerk opgebouwd van ruim 80 partners. Edmond van Gestel, directeur e-business Global-E: Wij zijn sinds kort AccountView-dealer, na een tienjarige relatie met Exact. De filosofie van Exact sloot echter niet meer aan bij onze toekomstvisie. De software van AccountView sluit uitstekend aan op het vorige pakket van Exact en de behoeften van onze klanten. Het is een stabiele standaard Windows-oplossing die op zowel NT/2000 als Novell draait. Het acceptatievermogen van de software van AccountView van de Exact-klanten ligt hoog. Zelfs hoger dan wanneer de klant overstapt van Exact Dos of Windows op Globe-2000.

AccountView biedt goede conversie tools waardoor de reeds gedane investering in opbouw van klanthistorie, training en maatwerk behouden blijft. Bovendien leent AccountView zich voor kleine aanpassingen die voor de klant belangrijk zijn. Het is dus niet alleen een pakket wegzetten maar wij bieden onze klanten ook consultancy en klantspecifieke aanpassingen , vervolgt Van Gestel. Niet onbelangrijk daarin is de support die de leverancier biedt en natuurlijk een goede communicatie. Zo zaten wij bij AccountView vrijwel direct met de directie om de tafel. Dit gaf ons het vertrouwen een goede en langdurige relatie met AccountView op te kunnen bouwen.

Voor meer informatie over de software van AccountView en haar partnerstrategie kunt u contact opnemen met AccountView op 020 355 2999. Natuurlijk kunt u ook de stand van AccountView bezoeken op de informatiemarkt van het ComputerPartner Jaarcongres. U kunt ook de presentatie bijwonen van Casper Haspels in één van de parallelsessies (14.00 14.35). Tijdens deze presentatie gaat Haspels in op de populariteit van grote hardware en software vendors/producenten voor het MKB.

Over AccountView

AccountView levert geïntegreerde bedrijfssoftware aan het midden- en kleinbedrijf in Duitsland, Engeland en Nederland. De oplossingen automatiseren aaneengeschakelde bedrijfsprocessen waaronder de financiële administratie, verkoop, inkoop, logistiek, project- en urenadministratie, relatiebeheer en klantenservice, al dan niet met een internet front end. De flexibele standaardsoftware van Accountview is snel te implementeren en wordt verkocht en ondersteund door een netwerk van onafhankelijke partners die evenals AccountView de nadruk leggen op het onderhouden van langetermijnrelaties. Gerenommeerde namen in het klantenbestand van ruim 12.000 bedrijven die de producten en diensten van Accountview afnemen zijn o.a.: Xenos BV, De Jong Intra Vakanties, GIBO Groep, Vedior Holding BV, Toyota Industrial Equipment Nederland BV, KLM Exel, Mazars en Free Record Shop Online. Meer informatie over AccountView kunt u vinden op www.accountview.com.