Ingezonden persbericht
Persbericht
Aspect Consultants Dag 18 september 2003, met medewerking van META Group
Bloeiende business in dorre tijden&..
Hoofddorp, 1 september 2003 In het huidige economische klimaat leggen organisaties hun focus op kostenbesparingen en stellen investeringen uit. Dit geldt ook voor de technologie ter ondersteuning van de CRM-strategie en de communicatie met klanten. Organisaties zoeken naar oplossingen waarmee zij de kosten kunnen verlagen, maar tegelijkertijd de kwaliteit van de service kunnen verhogen. Deze oplossingen moeten snel te realiseren zijn en moeten zich bovendien in een handomdraai terugverdienen. Geen eenvoudige opgave dus. Aspect Communications, marktleider op het gebied van business communications solutions, organiseert op 18 september a.s. een Consultants Dag in het Hilton Royal Parc te Soestduinen. Tijdens deze bijeenkomst zal ingegaan worden op de Aspect-oplossingen die dit mogelijk maken waaronder de nieuwe Aspect Iphinity suite.
De oplossingen van Aspect zijn gebaseerd op open systemen en zijn eenvoudig te implementeren in bestaande (CRM)-architecturen. Hiermee worden eerdere investeringen beschermd en worden de CRM-doelstellingen optimaal ondersteund. De Aspect Consultants Dag biedt waardevolle informatie voor consultants die betrokken zijn bij dergelijke adviestrajecten. Tijdens de bijeenkomst laat Aspect zien wat dit in de praktijk betekent. Orange, één van de winnaars van de Nationale Contact Center Awards, vertelt hoe de inzet van de Aspect-technologie bijdraagt aan het realiseren van haar doelstellingen op het gebied van customer service. Samen met META Group informeert Aspect de deelnemers over de laatste ontwikkelingen op het gebied van contact center technologie in relatie tot CRM-strategieën.
Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan deze bijeenkomst. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven bij Manon Hoogendijk van Aspect, telefoonnummer: 023 567 5678 of via e-mail: info.nl@aspect.com.
Pers
Vertegenwoordigers van de pers zijn van harte welkom bij de Aspect Consultants Dag op donderdag 18 september aanstaande. U kunt zich aanmelden bij The Communication Force, Clementine Witkamp, telefoonnummer: 020 - 547 01 99 of via e-mail: clementinew@communicationforce.com.
Over Aspect Communications
Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT) is de grootste organisatie ter wereld die volledig gespecialiseerd is in contact center oplossingen. De oplossingen van Aspect brengen als enige workforce management, informatie en communicatie samen. Hierdoor zijn organisaties in staat om aan hun klanten customer service op topniveau te bieden. Aspect mag meer dan 75 procent van de 50 grootste organisaties wereldwijd (Fortune 50) tot haar klanten rekenen; meer dan drie miljoen professionals op het gebied van sales en customer service vertrouwen dagelijks op de mission critical business communications solutions van Aspect. De leidende positie van Aspect is gebaseerd op 18 jaar ervaring en meer dan 8.000 implementaties wereldwijd. Het Aspect hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. (VS), en er zijn Aspect kantoren verspreid over de hele wereld. Meer informatie over Aspect Communications kunt u vinden op www.aspect.com.
Ingezonden persbericht