Gemeente Ambt Montfort


Algemeen

Thema bijeenkomst Vrijwilligerswerk

In het kader van het vrijwilligersbeleid van de gemeente Ambt Montfort heeft de gemeente onder de vrijwilligersorganisaties een enquête gehouden. Uit deze enquête blijkt dat de besturen van deze organisaties behoefte hebben aan informatie over een aantal onderwerpen waar zij bij de uitoefening van hun taken tegenaan lopen, zoals op het gebied van wet- en regelgeving.

Na overleg met de drie verenigingsraden heeft de gemeente besloten om dit jaar een avond voor de besturen van alle verenigingen/stichtingen, die met vrijwilligers werken, te organiseren. Deze avond wordt gehouden op donderdag 18 september 2003 om 19.30 uur in cafézaal Le Village Biej de Vogel, Markt 21 te Montfort.
Tijdens deze bijeenkomst zal een inleiding worden gegeven over Arbo Wetgeving/Bedrijfshulp-verlening. De besturen worden in de gelegenheid gesteld om vragen te stellen over de volgende onderwerpen: het verlenen van vergunningen, milieu aspecten, verkeersregeling, brandveiligheid, Arbo en BHV. Voor het beantwoorden van uw vragen is een panel samengesteld, bestaande uit medewerkers van de gemeente, brandweer en politie.

De vrijwilligersorganisaties hebben inmiddels een uitnodiging en een deelnameformulier ontvangen. Heeft u geen uitnodiging ontvangen en wilt u toch deze bijeenkomst bijwonen, neem dan contact op met de gemeente 0475-538817.

11-7-2003 00:00