Ingezonden persbericht


Hilversum, 16 september 2003

Succesvolle naamswijziging en strategie UNITEDESIGN "Minds in Motion".

Valkieser Solutions wijzigde in maart 2003 haar naam in Unitedesign "Minds in Motion". De naamswijziging en aanpassing van de strategie, waarbij het bedrijf zich meer richt op platform onafhankelijke conceptontwikkeling, branding en marketing communicatie voor bedrijven in de TV-, corporate industrie en de overheid, blijkt na 6 maanden zeer succesvol te zijn.

Unitedesign heeft vanwege haar creatieve en full service benadering een unieke positionering. Deze full service benadering waarbij concept ontwikkeling, productie en faciliteiten onder 1 dak bijeen zijn gebracht resulteert in effectieve, doeltreffende en kostenefficiƫnte producties. Dit levert op veel gebieden voordelen voor de klant op waarbij de productiekosten en onze no nonsens mentaliteit een belangrijke rol spelen. Hier blijkt in het huidige economische klimaat veel behoefte aan te zijn, aldus Patrick de Zeeuw, binnen United Broadcast Facilities o.a. verantwoordelijk voor Unitedesign. Creativiteit en onderscheidend werk blijft echter de belangrijkste reden voor het succesvol opereren in de huidige markt.

Aan ons klantenportfolio hebben we de laatste maanden een aantal belangrijke klanten mogen toevoegen. De belangrijkste nieuwe klanten zijn de Tweede Kamer der Staten-Generaal, Sony, Universal Media, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, de Rijksvoorlichtingsdienst, OTP en Thijs Food Innovation. Naast deze klanten is Unitedesign partner van BCC (commercials), Z@ppelin (tv en website branding), McDonalds (e-learning), Solvay Pharmaceuticals (productfilms) en een groot aantal tv producenten.

Bovenstaande producties zijn te zien op onze website www.unitedesign.nl


---

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht