QUANTES

Bekende nederlanders ondersteunen magazine dementie

PERSBERICHT
Professionals, bedrijfsleven en bekende Nederlanders ondersteunen magazine dementie

Het magazine Een Heldere Kijk op dementie, uitgegeven door De Strijp-Waterhof, wordt ondersteund door een aantal toonaangevende personen uit het vak, het bedrijfsleven en andere bekende Nederlanders. Zij zijn lid van het Comité van Aanbeveling en met hun lidmaatschap onderschrijven zij de kwaliteit en de noodzaak van het magazine. Naar aanleiding van de verschijning van het eerste nummer hebben alle benaderde personen hun medewerking bevestigd. Het magazine Een Heldere Kijk op dementie kortweg Een Heldere Kijk genoemd, is een uiting van de manier van werken in De Strijp-Waterhof en laat zien dat het ook anders kan. Anders, dan de negatieve beeldvorming in de samenleving en in de media over de begeleiding, behandeling en zorg voor ouderen met dementie doet veronderstellen. 9)Een Heldere Kijk biedt naast feitelijke en praktische informatie ook emotionele ondersteuning aan alle betrokkenen rond een dementieproces. Uit de positieve belangstelling voor het eerste nummer van dit magazine vanuit de markt en de doelgroep blijkt de noodzaak van het blad.
Een abonnement op Een Heldere Kijk op dementie kost 15,= euro per jaar. Een Heldere Kijk verschijnt vier keer per jaar. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met De Strijp-Waterhof, telefoon 070 890 20
00.
EINDE PERSBERICHT