QUANTES
Bekende nederlanders ondersteunen magazine dementie
PERSBERICHT
Professionals, bedrijfsleven en bekende Nederlanders ondersteunen magazine dementie
Het magazine Een Heldere Kijk op dementie, uitgegeven door De
Strijp-Waterhof, wordt ondersteund door een aantal toonaangevende
personen uit het vak, het bedrijfsleven en andere bekende
Nederlanders. Zij zijn lid van het Comité van Aanbeveling en met hun
lidmaatschap onderschrijven zij de kwaliteit en de noodzaak van het
magazine. Naar aanleiding van de verschijning van het eerste nummer
hebben alle benaderde personen hun medewerking bevestigd.
Het magazine Een Heldere Kijk op dementie kortweg Een Heldere Kijk
genoemd, is een uiting van de manier van werken in De Strijp-Waterhof
en laat zien dat het ook anders kan. Anders, dan de negatieve
beeldvorming in de samenleving en in de media over de begeleiding,
behandeling en zorg voor ouderen met dementie doet veronderstellen.
9)Een Heldere Kijk biedt naast feitelijke en praktische informatie ook
emotionele ondersteuning aan alle betrokkenen rond een dementieproces.
Uit de positieve belangstelling voor het eerste nummer van dit
magazine vanuit de markt en de doelgroep blijkt de noodzaak van het
blad.
Een abonnement op Een Heldere Kijk op dementie kost 15,= euro per
jaar. Een Heldere Kijk verschijnt vier keer per jaar. Geïnteresseerden
kunnen contact opnemen met De Strijp-Waterhof, telefoon 070 890 20
00.
EINDE PERSBERICHT