PERSBERICHT - 2003-09-04

Euro Relais topbedrijf op internet

Als enige reisorganisatie is Euro Relais opgenomen in het boek 'Het kan dus wel.nl' over de topconcepten en -bedrijven op Internet. In het boek komen e-managers aan het woord over hoe zij Internet succesvol hebben geïntegreerd in de (commerciële) strategie van hun organisatie.

Groei Euro Relais dankzij Internet
Euro Relais biedt sinds 1999 de mogelijkheid om volledig on line reserveringen vast te leggen. Sindsdien heeft het Internet voor Euro Relais een enorme vlucht genomen; bijna 70% van de reserveringen wordt via internet vastgelegd en de omzet is sindsdien meer dan verdubbeld. Via de viertalige website bereikt Euro Relais een internationale klantengroep. Per jaar trekt de website www.eurorelais.com inmiddels ruim 3 miljoen bezoekers.

Internetsuccessen
Het boek 'Het kan dus wel.nl' is op 2 september gepresenteerd tijdens de bijeenkomst van Interactive Professionals Association Netherlands, kortweg IPAN. 23 Toporganisaties, waaronder Heineken, Rituals en Wehkamp, spreken hierin openhartig over hun veelal succesvolle ervaringen. Het boek bewijst dat het met veel Internetbedrijven juist erg goed gaat, in tegenstelling tot diverse berichten in de media. Het illustreert de mogelijkheden om succesvol om te gaan met Internet/e-commerce, aangevuld met 'Gouden tips' van e-commerce managers.

Touroperator Euro Relais is sinds 1981 aanbieder van vakantiehuizen met een bijzonder karakter, gelegen in heel Europa. Het volledig online boekingssysteem op de internetsite www.eurorelais.com zorgt ervoor dat vakantiegangers 24 uur per dag, 7 dagen per week hun ideale vakantiehuis kunnen zoeken en direct boeken.

Het kan dus wel.nl
Topconcepten en -bedrijven op Internet
Maarten Hell, Peter Vlam, Bas Vlugt
Uitgeverij Wolters-Noordhoff BV
ISBN 90-808025-1-4

Voor meer informatie bij dit persbericht:
Ellen Oude Grotebevelsborg
Public Relations Euro Relais
Telefoon : 040-216 36 43
E-mail : ellen@eurorelais.nl