Nationale-Nederlanden start grootscheepse pensioencampagne!
28-08-2003
U gaat ervan uit dat u oud wordt? Wij ook! Dat is het motto van de
grootscheepse pensioencampagne die Nationale-Nederlanden vanaf eind
augustus start en waarbij zij zich profileert als dé
pensioenverzekeraar in de financiële markt.
NN speelt met de pensioencampagne in op de behoefte aan een flexibele
en gegarandeerde oudedagsvoorziening tegen beheersbare pensioenlasten.
In de breed opgezette campagne wordt gefaseerd aandacht besteed aan
diverse pensioenproducten en richt zich daarbij op werkgever,
werknemer en particulier. Buitenreclame, advertenties, en radio- en
Tv-commercials zijn voorbeelden van middelen, die in het kader van de
campagne worden ingezet.
Naast deze campagne ondersteunt NN het intermediair met
productaanbiedingen voor particuliere, MKB en DGA-relaties. Ook is een
verbeterde versie van de veelgebruikte Lijfrenteverkenner beschikbaar.
Om alert in te kunnen spelen op de maatschappelijke ontwikkelingen is
voor collectieve pensioenen een nieuw middelloonpensioenproduct
ontwikkeld. Hiermee is de werkgever in staat om zijn behoefte aan
zekerheid te combineren met de behoefte aan zekerheid van zijn
werknemers.
Om de pensioenproducten onder de aandacht te brengen bij (potentiële)
klanten zullen het intermediair worden voorzien van een pensioenbox,
waarin zij alle benodigde informatie en verkoopondersteunend materiaal
aantreffen. Zoals altijd kunnen de betrokken intermediairs de
ondersteuning van onze salesforce verwachten.
Nationale-Nederlanden