Ingezonden persbericht
Persbericht
Trinicom BV benoemt Huib van Weele tot Manager Marketing en Business Development
Wilp, 28 augustus 2003 -- Trinicom BV, specialist in selfservice en
e-mailmanagement, heeft Huib van Weele (35) aangesteld als Manager Marketing en
Business Development. Hij is in deze functie verantwoordelijk voor alle strategische
en operationele marketingactiviteiten van Trinicom. Tevens zal hij zich
bezighouden met de verdere professionalisering van het partnerbeleid.
Huib van Weele heeft ruim negen jaar ervaring in internationale sales- en
marketingfuncties, onder andere bij Scantech, Ross Systems en Merant. Bijdragen
aan het verder uitbouwen van de positie van Trinicom is volgens Van Weele de
belangrijkste uitdaging in zijn nieuwe functie. "Bij Trinicom zijn alle
ingrediënten voor een snelle en succesvolle groei aanwezig. Wij hebben de mensen, de
kennis en de technologie om bedrijven te helpen hun klanten meer service te
verlenen tegen aanzienlijk lagere kosten. Dagelijks bewijzen onze klanten dat zij
positieve resultaten behalen met elektronische selfservice. Inmiddels heeft
Trinicom ook een aantal buitenlandse klanten, dus ook buiten Nederland liggen
goede kansen voor ons eService Center", aldus Van Weele.
Wilco Rietberg, directeur van Trinicom, is verheugd over de uitbreiding van
zijn team. "Trinicom is de afgelopen jaren succesvol geweest bij het helpen van
organisaties om de afhandeling van hun klantcontacten te professionaliseren.
Analisten verwachten de komende jaren een enorme groei in het aantal
elektronische klantcontacten. Een mooier moment om het succes van Trinicom en onze
klanten duidelijk in de markt kenbaar te maken is er dus niet. Ik ben er dan ook
van overtuigd dat we met de aanstelling van Huib van Weele onze positie verder
zullen kunnen verstevigen en ontwikkelen", aldus Rietberg.
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Wilp, die zich heeft
gespecialiseerd in het afhandelen van elektronische klantcontacten. Trinicom
richt zich primair op het ontwikkelen, implementeren en ondersteunen van haar
kernproduct: eService Center. Tevens adviseert zij haar klanten bij het optimaal
inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het
inrichten van internet selfservice en het verlagen van servicekosten. Trinicom
mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar
klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany, Siemens Nederland, Fortis Bank en
internetprovider Tiscali. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van
geïntegreerde selfservice en e-mailmanagement software, die zowel
ontwikkeling, implementatie als support in eigen beheer heeft. Voor meer informatie zie:
www.trinicom.nl.
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: prinflux@cs.com