Commercials levencampagne weer op tv
Best lekker als je van tevoren weet waar je aan toe bent: die slogan
zal vanaf 25 augustus tot en met 14 september weer te zien zijn in een
tweetal tv-commercials. De commercials zijn onderdeel van een
meerjarige reclamecampagne van het Verbond om levens- en
inkomensverzekeraars te presenteren als dé partner voor de consument
die werk wil maken van zijn financiële toekomst.
Het Verbond startte in november vorig jaar een commerciële campagne,
die is bedoeld om consumenten te laten zien welke mogelijkheden een
verzekeraar kan bieden om hun financiële toekomst veilig te stellen.
Het gaat daarbij om de gehele range aan producten op het gebied van
pensioen-, levens- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. In de
campagne wordt benadrukt dat de verzekeringsbranche zich onderscheidt
van alle andere aanbieders van financiële producten door de ruime
keuze aan producten en mogelijkheden.
Voor de campagne zijn twee tv-commercials gemaakt, die eerder werden
uitgezonden van november 2002 tot en met januari 2003 en van
halverwege mei tot en met eind juni 2003. De commercials zijn nu
opnieuw op de televisie te zien vanaf eind augustus tot en met 14
september. Inmiddels is gestart met de ontwikkeling van nieuwe
commercials die de huidige spots op den duur zullen vervangen.
Bondig, augustus 2003
Verbond van Verzekeraars