Verbond van Verzekeraars

Commercials levencampagne weer op tv

Best lekker als je van tevoren weet waar je aan toe bent: die slogan zal vanaf 25 augustus tot en met 14 september weer te zien zijn in een tweetal tv-commercials. De commercials zijn onderdeel van een meerjarige reclamecampagne van het Verbond om levens- en inkomensverzekeraars te presenteren als dé partner voor de consument die werk wil maken van zijn financiële toekomst.

Het Verbond startte in november vorig jaar een commerciële campagne, die is bedoeld om consumenten te laten zien welke mogelijkheden een verzekeraar kan bieden om hun financiële toekomst veilig te stellen. Het gaat daarbij om de gehele range aan producten op het gebied van pensioen-, levens- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. In de campagne wordt benadrukt dat de verzekeringsbranche zich onderscheidt van alle andere aanbieders van financiële producten door de ruime keuze aan producten en mogelijkheden.

Voor de campagne zijn twee tv-commercials gemaakt, die eerder werden uitgezonden van november 2002 tot en met januari 2003 en van halverwege mei tot en met eind juni 2003. De commercials zijn nu opnieuw op de televisie te zien vanaf eind augustus tot en met 14 september. Inmiddels is gestart met de ontwikkeling van nieuwe commercials die de huidige spots op den duur zullen vervangen.

Bondig, augustus 2003