Ingezonden persbericht
DMS Holland lanceert eerste aftersalesdiensten
Sinds begin dit jaar is DMS (Dealer Management Solutions) Holland actief in de Nederlandse markt vanuit haar kantoor in Emmen. Naast het bestaande productenscala (garanties, financieringen en verzekeringen) en heeft zij nu ook, op veler verzoek, een aantal aftersalespakketten ontwikkeld om de klantenbinding bij de aangesloten leden te optimaliseren.In totaal telt Nederland ruim 8.500 niet-merkgebonden garagebedrijven, die veelal op individueel niveau opereren. DMS Holland biedt deze garagebedrijven de kans om als grote, gezamenlijke speler in de contacten met ondermeer verzekerings- en financieringsmaatschappijen op te treden, hetgeen de positie van de garagebedrijven zal versterken. Tevens kunnen hierdoor aantrekkelijke producten worden ontwikkeld, zoals bijvoorbeeld deze nieuwe pakketten. Inmiddels maken een aantal bedrijven gebruik van deze aftersales-pakketten. Deze aftersales-pakketten worden geheel in overleg met het garagebedrijf samengesteld. Dat varieert van het schrijven van een brief, het verzamelen van klantgegevens tot en met het produceren en versturen van deze brief. Ook bestaat de mogelijkheid om dezelfde aangeschreven klant van de DMS Dealer aansluitend telefonisch te benaderen en hen bijvoorbeeld uit te nodigen voor een controlebeurt, APK keuring etc. Alle activiteiten vinden centraal plaats binnen het kantoor van DMS Holland. DMS Holland heeft een eigen afdeling die zich speciaal bezighoudt met aftersales diensten en beschikt over een compleet ingericht callcenter (het DMS Kennis- en Adviescentrum). Iedereen is bezig met hetgeen waarmee hij/zij graag bezig wil zijn en de klant van de DMS Dealer voelt zich weer belangrijk door het contact vanuit het garagebedrijf. De aftersales-pakketten zullen worden aangeboden via het DMS Dealerkanaal.