Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Amsterdam, 12 augustus 2003

DBM start campagne www.alsjebaannietmeervanjouhoudt.nl

DBM, wereldwijd marktleider in outplacement, personeelsselectie/ -behoud en carrièreontwikkeling start maandag 18 augustus 2003 de campagne www.alsjebaannietmeervanjouhoudt.nl. Werknemers die van baan willen of moeten veranderen, worden met deze slogan -die tevens het webadres is- op een persoonlijke manier benaderd. Doel van de campagne is mensen die in deze economisch zware tijden van baan veranderen te attenderen op andere zoekmogelijkheden voor werk, zoals outplacement. Daarnaast worden werkgevers aangesproken om waardevolle medewerkers te behouden middels carrièreontwikkeling en in geval van overcapaciteit medewerkers op een correcte wijze elders aan de slag te krijgen via outplacement. DBM activeert door deze campagne naast werkgevers ook werknemers voor loopbaanbegeleiding. Werknemers worden als directe doelgroep steeds belangrijker voor DBM.

De website wordt in de media onder meer ondersteund door advertenties in de Volkskrant, Trouw en het NRC Handelsblad en commercials op regionale radiostations, zoals Radio Noord-Holland, Radio West en Radio Rijnmond.



Ingezonden persbericht