Ingezonden persbericht

tooStylish.com wil vrouw op elk moment boeien met content en interactie

Eerste vrouwenportal in Nederland die een combinatie biedt van informatie, entertainment en online shopping

Vandaag is de vrouwenportal tooStylish.com van start gegaan. tooStylish wil met content en interactiemogelijkheden het vertrouwde internetadres zijn voor een dagelijks bezoek voor alle Nederlandse vrouwen van 16 tot 40 jaar. Vooral de herkenbaarheid, de heldere navigatiestructuur en hoge mate van interactiviteit -met de redactie, maar ook tussen bezoeksters onderling-, ziet tooStylish als succesfactoren voor de Nederlandse vrouwenportal. Met diverse thema's speelt tooStylish in op verschillende informatiebehoeften die gerelateerd zijn aan trends, fashion, lifestyle, mannen, bodycare, fun, reizen en shopping. De portal biedt veel ruimte voor het uitwisselen van ervaringen en ideeën, discussie en ook online shoppen. tooStylish wil via internet een persoonlijke relatie opbouwen met de bezoekster door brede informatie te verstrekken en de mogelijkheid te bieden vervolgens de diepte in te gaan.



Vrouwen zoeken naar informatie, entertainment en producten op het internet. Bij tooStylish kunnen vrouwen tussen de 16 en 40 jaar hiervoor terecht, maar vooral ook voor onderling contact tussen lezers. In Nederland zijn er tot nu toe alleen portals te vinden die een gedeelte hebben specifiek gericht op vrouwen, of die gebaseerd zijn op content van een aantal tijdschriften. tooStylish is de eerste portal voor vrouwen in Nederland die de combinatie van informatie, entertainment en online shopping biedt. Daarnaast zal tooStylish in de toekomst ook nog mobiele diensten gaan aanbieden.


Thema's

tooStylish is overzichtelijk onderverdeeld in een aantal thema's. De huidige thema's bieden content op de volgende gebieden: trends, fashion, lifestyle, mannen, bodycare, fun, reizen en shopping. Ieder thema is weer onderverdeeld in een aantal sub-thema's waardoor het vinden van bepaalde informatie gemakkelijker wordt gemaakt. Een belangrijk onderdeel is de interactiviteit, gebruik makend van een aantal forums, waar vrouwen onderling met elkaar kunnen praten over zaken die hen in het dagelijkse leven bezig houden, maar ook de interactiviteit met de redactie, omdat er gereageerd kan worden op ieder artikel dat op tooStylish verschijnt. De meningen van de lezers zullen worden meegenomen in het ontwikkelen van nieuwe content.


Vrouwenbereik

De doelgroep van tooStylish is dezelfde als die van de glossy vrouwenbladen. Het verschil met een vrouwenportal en een blad is de bijna ongelimiteerde mogelijkheden van het internet. Daar waar een blad voor elk onderwerp slechts beperkte ruimte heeft, biedt het internet ongelimiteerde mogelijkheden om de breedte en de diepte in te gaan. tooStylish benut die kansen. Direct reageren stimuleren wij met tooStylish doordat de mogelijkheid aanwezig is te reageren op de artikelen. Het aandeel vrouwen op internet stijgt steeds meer. Nu is 44,2% van de internetters in Nederland vrouw, in de VS zijn vrouwen op internet al in de meerderheid met 52%. tooStylish verwacht 100.000 vaste bezoekers te verkrijgen binnen een periode van een jaar.


E-commerce

tooStylish voorziet ook in e-commerce activiteiten ondergebracht in het thema shopping. Op dit moment is er een zeer groot aanbod in allerhande huishoudelijke apparaten, van föhn tot zonnehemel, maar ook een collectie exclusief voor tooStylish onworpen sieraden. Op dit moment wordt er nog verder gewerkt om de tooStylish shop uit te breiden met o.a. parfums en cosmetica, muziek, kleding en diensten. Daarnaast biedt tooStylish producten in samenwerking met een aantal partners, waaronder Bookings.nl, die het online boeken van reizen mogelijk maakt. "De vrouw van nu zoekt producten op het internet vanwege het gemak, het enorme aanbod van producten en de prijs. De eenvoud waarmee een aankoop tot stand wordt gebracht, de eenvoudige manier van betalen en het gemak van thuisbezorging overtuigt vrouwen ervan hun aankopen meer en meer via het internet te doen", aldus de creative director van tooStylish.


- Einde bericht -



Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht