21-7-2003
Samenwerking Chrysler en Coca-Cola
De divisie Chrysler, Jeep & Dodge van DaimlerChrysler Nederland is een
samenwerking aangegaan met Coca-Cola Nederland.
Medewerkers van de frisdrankproducent krijgen de beschikking over vier
PT Cruisers om de nieuwe Coca-Cola light lemon onder de aandacht van
het publiek te brengen.
De vier zilverkleurige Coca-Cola Cruisers zijn voorzien van het Coke
light lemon logo en worden tot en met eind augustus ingezet om deze
zomer vanuit de kofferbak 500.000 blikjes uit te delen tijdens een
groot aantal evenementen in heel Nederland.
De PT Cruiser is een aparte auto die perfect bij onze doelgroep past.
We richten ons vooral op jonge mannen en vrouwen die graag tijd met
hun vrienden doorbrengen en het heerlijk vinden om buiten actief te
zijn, aldus Menno Wagenaar, brandmanager van Coca- Cola. Bovendien
kunnen onze medewerkers nu op veilige en comfortabele wijze naar de
diverse locaties reizen. In het verleden hebben we al eerder
samengewerkt met Chrysler en dat is toen uitstekend bevallen.
AutoRai