AutoRai

21-7-2003

Samenwerking Chrysler en Coca-Cola

De divisie Chrysler, Jeep & Dodge van DaimlerChrysler Nederland is een samenwerking aangegaan met Coca-Cola Nederland.

Medewerkers van de frisdrankproducent krijgen de beschikking over vier PT Cruisers om de nieuwe Coca-Cola light lemon onder de aandacht van het publiek te brengen.

De vier zilverkleurige Coca-Cola Cruisers zijn voorzien van het Coke light lemon logo en worden tot en met eind augustus ingezet om deze zomer vanuit de kofferbak 500.000 blikjes uit te delen tijdens een groot aantal evenementen in heel Nederland.

De PT Cruiser is een aparte auto die perfect bij onze doelgroep past. We richten ons vooral op jonge mannen en vrouwen die graag tijd met hun vrienden doorbrengen en het heerlijk vinden om buiten actief te zijn, aldus Menno Wagenaar, brandmanager van Coca- Cola. Bovendien kunnen onze medewerkers nu op veilige en comfortabele wijze naar de diverse locaties reizen. In het verleden hebben we al eerder samengewerkt met Chrysler en dat is toen uitstekend bevallen.