Ingezonden persbericht

Ubizen Nederland versterkt sales- en marketingmanagement

Ervaren krachten ondersteunen management bij stroomlijnen sales en marketing

Mijdrecht, 17 juli 2003 - Ubizen (Nasdaq Europe: UBIZ - Euronext: UBI), de wereldwijd toonaangevende leverancier van Managed Security Solutions, heeft het sales- en marketingteam uitgebreid met twee ervaren krachten. Martin Bergonje (41) is aangesteld als Sales Manager Nederland en Minouche Hegt (40) als Field Marketing Manager Nederland.

In zijn nieuwe functie van Sales Manager Nederland is Martin Bergonje verantwoordelijk voor het uitbouwen en verder stroomlijnen van de salesactiviteiten van Ubizen Nederland. Bergonje heeft zo'n 21 jaar ervaring als salesmanager bij onder meer Getronics, Vodafone en Computer Associates.

Als Field Marketing Manager Nederland is Minouche Hegt verantwoordelijk voor alle activiteiten op het gebied van marketing, communicatie en public relations voor de Nederlandse markt. Hegt is ruim 18 jaar werkzaam op het gebied van marketing en communicatie bij diverse reclame- en actiemarketingbureaus.

Ubizen
Ubizen is de toonaangevende leverancier van Managed Security Solutions voor wereldwijd opererende organisaties. Bedrijven vertrouwen op Ubizen OnlineGuardian voor het 24x7x365 beheren, monitoren en ondersteunen van beveiligingscomponenten. Het Professional Services Team is een aanvulling op Ubizen OnlineGuardian en ondersteunt bedrijven bij het plannen en implementeren van beveiligingsbeleid en -infrastructuren. Daarnaast ontwikkelt Ubizen innovatieve oplossingen voor de beveiliging van applicaties.


Ingezonden persbericht