Ingezonden persbericht
Ubizen Nederland versterkt sales- en marketingmanagement
Ervaren krachten ondersteunen management bij stroomlijnen sales en
marketing
Mijdrecht, 17 juli 2003 - Ubizen (Nasdaq Europe: UBIZ - Euronext: UBI),
de wereldwijd toonaangevende leverancier van Managed Security Solutions,
heeft het sales- en marketingteam uitgebreid met twee ervaren krachten.
Martin Bergonje (41) is aangesteld als Sales Manager Nederland en
Minouche Hegt (40) als Field Marketing Manager Nederland.
In zijn nieuwe functie van Sales Manager Nederland is Martin Bergonje
verantwoordelijk voor het uitbouwen en verder stroomlijnen van de
salesactiviteiten van Ubizen Nederland. Bergonje heeft zo'n 21 jaar
ervaring als salesmanager bij onder meer Getronics, Vodafone en Computer
Associates.
Als Field Marketing Manager Nederland is Minouche Hegt verantwoordelijk
voor alle activiteiten op het gebied van marketing, communicatie en
public relations voor de Nederlandse markt. Hegt is ruim 18 jaar
werkzaam op het gebied van marketing en communicatie bij diverse
reclame- en actiemarketingbureaus.
Ubizen
Ubizen is de toonaangevende leverancier van Managed Security Solutions
voor wereldwijd opererende organisaties. Bedrijven vertrouwen op Ubizen
OnlineGuardian voor het 24x7x365 beheren, monitoren en ondersteunen van
beveiligingscomponenten. Het Professional Services Team is een
aanvulling op Ubizen OnlineGuardian en ondersteunt bedrijven bij het
plannen en implementeren van beveiligingsbeleid en -infrastructuren.
Daarnaast ontwikkelt Ubizen innovatieve oplossingen voor de beveiliging
van applicaties.
Ingezonden persbericht