11-7-2003
Drie jaar gratis onderhoud op Daewoo-modellen
In de zomermaanden juli, augustus en september geeft Daewoo drie jaar
gratis onderhoud op een nieuwe Daewoo. Met deze actie wil Daewoo Motor
Benelux het huidige verkoopsucces verder vergroten en blijft het merk
trouw aan haar positionering: value for money.
Gedurende de zomer maakt Daewoo het extra aantrekkelijk een nieuwe
auto aan te schaffen. In de maanden juli, augustus en september geeft
Daewoo drie jaar gratis onderhoud op de Matiz, Kalos, Tacuma, Evanda,
de huidige Nubira en de Lanos. Op de actiemodellen Matiz Sun en Kalos
Sun, waarbij de klant gratis een sunroof ontvangt, geldt een aanbod
van één jaar gratis onderhoud. De nieuwe Nubira, Kalos Sport en Tacuma
Cinema zijn van deze actie uitgesloten.
Met dit gratis-onderhoud-initiatief zorgt Daewoo Motor Benelux niet
alleen voor een aantrekkelijk aanbod, ook in de praktijk werkt de
actie eenvoudig. Na de aanschaf van een nieuwe Daewoo ontvangt de
klant een coupon die gedurende een periode van drie jaar garant staat
voor kosteloze servicebeurten.
Pieter Stokman, Manager Public Relations bij Daewoo Motor Benelux: De
eerste helft van 2003 is voor Daewoo qua verkopen boven verwachting
verlopen en op deze manier proberen we gedurende de zomermaanden, waar
de verkopen van nieuwe autos traditioneel toch wat stagneren, vast te
houden met deze opmerkelijke actie.
AutoRai