AutoRai

11-7-2003

Drie jaar gratis onderhoud op Daewoo-modellen

In de zomermaanden juli, augustus en september geeft Daewoo drie jaar gratis onderhoud op een nieuwe Daewoo. Met deze actie wil Daewoo Motor Benelux het huidige verkoopsucces verder vergroten en blijft het merk trouw aan haar positionering: value for money.

Gedurende de zomer maakt Daewoo het extra aantrekkelijk een nieuwe auto aan te schaffen. In de maanden juli, augustus en september geeft Daewoo drie jaar gratis onderhoud op de Matiz, Kalos, Tacuma, Evanda, de huidige Nubira en de Lanos. Op de actiemodellen Matiz Sun en Kalos Sun, waarbij de klant gratis een sunroof ontvangt, geldt een aanbod van één jaar gratis onderhoud. De nieuwe Nubira, Kalos Sport en Tacuma Cinema zijn van deze actie uitgesloten.

Met dit gratis-onderhoud-initiatief zorgt Daewoo Motor Benelux niet alleen voor een aantrekkelijk aanbod, ook in de praktijk werkt de actie eenvoudig. Na de aanschaf van een nieuwe Daewoo ontvangt de klant een coupon die gedurende een periode van drie jaar garant staat voor kosteloze servicebeurten.

Pieter Stokman, Manager Public Relations bij Daewoo Motor Benelux: De eerste helft van 2003 is voor Daewoo qua verkopen boven verwachting verlopen en op deze manier proberen we gedurende de zomermaanden, waar de verkopen van nieuwe autos traditioneel toch wat stagneren, vast te houden met deze opmerkelijke actie.