Teleservice Award uitgeriekt aan Politie Midden en West Brabant
Bergen op Zoom 10 juli 2003
Teleservice Award voor Politie Midden en West Brabant
Medewerkers van de servicelijn 0900 8844 van de politie Midden en
West Brabant hebben vanmiddag de Teleservice Award in ontvangst
genomen. De heer A. Koek, een van de bestuursleden van de stichting
NCCA (Nationale Contact Center Award) reikte de award uit.. De prijs
wordt jaarlijks uitgereikt aan een organisatie die een bijzondere
prestatie levert op het gebied van teleservice.
Veel medewerkers van de service-lijn 0900 8844 waren aanwezig.
Natuurlijk niet allemaal omdat de telefoons ook bemensd moeten zijn.
In september 2000 is het service nummer geĂŻntroduceerd en dit ging
niet altijd even gemakkelijk. De heer Koek benadrukt: "Ik ben onder de
indruk van de voortvarendheid waarmee de gesignaleerde
opstartproblemen zijn aangepakt en de enorme vooruitgang die is
gerealiseerd in de serviceverlening naar het publiek. De technische
bereikbaarheid is gestegen, de wijze van afhandelen van gesprekken en
de verlaging van het beltarief zijn voor de jury doorslaggevend
geweest om de prijs toe te kennen."
Ook de Rinus de Regt, districtschef politie Bergen op Zoom spreekt
zijn trots uit. Hij benadrukte het belang van het werk. "In 80% van
de gevallen hebben de burgers allereerst contact met onze medewerkers
van het teleservice-center. Het krijgen van de award is een stap in de
goede richting maar we zijn er nog niet. De afgelopen jaren zijn we
steeds meer doordrongen geraakt van het belang van een goede service
maar het is belangrijk hierin te blijven investeren."
Het afgelopen decennium hebben veel bekende en vooraanstaande
bedrijven de Awards gewonnen. Wij geven u een willekeurige greep uit
de namen van de winnaars: Telecom Direct, ABN Amro, Exact, SNT, BEN,
Robeco, ICL, FBTO, Libertel.
Bron: Henk Snepvangers
Politie Midden- en West Brabant