CENTR. VOOR MARKETING ANALYSES
Overname Centrum voor Marketing Analyses door Millward Brown
Centrum voor Marketing Analyses overgenomen door Millward Brown
Het internationale marktonderzoeksbureau Millward Brown heeft het 100% belang in Centrum voor Marketing Analyses overgenomen van het management. Millward Brown maakt deel uit van de WPP groep, een van de grootste internationale bureaunetwerken in de marketing- en communicatiebranche.
De overname sluit naadloos aan op de strategie van Millward Brown om wereldwijd een volledig aanbod van diensten te kunnen bieden aan internationale en lokale klanten. Het bijna 40-jarige Centrum heeft in Nederland een onderscheidende positie opgebouwd door de deskundigheid in specifieke branches zoals FMCG, financiële dienstverlening, telecom, logistics&mail en energie.
Met de overname versterkt Millward Brown haar positie op de Nederlandse markt voor marktonderzoek. Centrum is niet alleen een van de grootste maar ook een van de sterkst groeiende spelers op deze markt.
Met ingang van vandaag verandert de naam van het bureau in Millward Brown / Centrum. Het management team, dat onveranderd het bedrijf blijft leiden, en de medewerkers zien vol vertrouwen de toekomst tegemoet.
Voor nader informatie kunt u contact opnemen met Jan Oostveen (algemeen directeur)
Millward Brown / Centrum
tel 020-55 66666
Plantage Middenlaan 62
1018 DH Amsterdam
10 jul 03 15:37