easyJet

easyJet introduceert baanbrekend online-project

Met de introductie van een nieuwe baanbrekende online-functionaliteit voor nog meer gemak voor de klant bewijst easyJet opnieuw dat het bedrijf tot de koplopers op e-commercegebied behoort.

De luchtvaartmaatschappij nam op dit gebied al het voortouw door haar klanten aan te moedigen hun stoelen via internet te boeken. En het feit dat meer dan 90% van alle boekingen tegenwoordig online wordt geplaatst, geeft duidelijk aan dat klanten deze manier van boeken als prettig ervaren. easyJet realiseert zich dat klanten na het plaatsen van een boeking graag de mogelijkheid willen hebben om hun boekingsgegevens op een later tijdstip nog eens te bekijken. Dankzij deze nieuwe online-functionaliteit kunnen klanten hun boekingsgegevens nu op elk gewenst moment opvragen, 24 uur per dag. Tot dusver moesten boekingsgegevens telefonisch via het easyJet call centre worden opgevraagd, maar dat is nu verleden tijd.

Passagiers kunnen vanaf nu hun vluchtnummer, de vertrek- en aankomsttijden en hun bevestigingsnummer zelf controleren of zelfs een e-mail met een vervangingsbevestiging aanvragen. Bovendien hebben Passagiers toegang tot fantastische aanbiedingen op het gebied van huurauto's, hotels, reisverzekeringen en vervoer van en naar de luchthaven - aanbiedingen die op elke reis zijn toegesneden.

Als een gebruiker eenmaal zijn gegevens heeft geregistreerd - en dat kan heel snel en eenvoudig - kan hij heel gemakkelijk en veilig zijn eigen boekingsgegevens bekijken.

Als eerste Europese low budget luchtvaartmaatschappij met deze baanbrekende functionaliteit, bewijst easyJet opnieuw dat het bedrijf koploper is op dit gebied en zijn concurrenten ver vooruit is.

Direct aanmelden!

easyJet.com
© 1997-2003 easyJet airline company ltd