easyJet introduceert baanbrekend online-project
Met de introductie van een nieuwe baanbrekende online-functionaliteit
voor nog meer gemak voor de klant bewijst easyJet opnieuw dat het
bedrijf tot de koplopers op e-commercegebied behoort.
De luchtvaartmaatschappij nam op dit gebied al het voortouw door haar
klanten aan te moedigen hun stoelen via internet te boeken. En het
feit dat meer dan 90% van alle boekingen tegenwoordig online wordt
geplaatst, geeft duidelijk aan dat klanten deze manier van boeken als
prettig ervaren. easyJet realiseert zich dat klanten na het plaatsen
van een boeking graag de mogelijkheid willen hebben om hun
boekingsgegevens op een later tijdstip nog eens te bekijken. Dankzij
deze nieuwe online-functionaliteit kunnen klanten hun boekingsgegevens
nu op elk gewenst moment opvragen, 24 uur per dag. Tot dusver moesten
boekingsgegevens telefonisch via het easyJet call centre worden
opgevraagd, maar dat is nu verleden tijd.
Passagiers kunnen vanaf nu hun vluchtnummer, de vertrek- en
aankomsttijden en hun bevestigingsnummer zelf controleren of zelfs een
e-mail met een vervangingsbevestiging aanvragen. Bovendien hebben
Passagiers toegang tot fantastische aanbiedingen op het gebied van
huurauto's, hotels, reisverzekeringen en vervoer van en naar de
luchthaven - aanbiedingen die op elke reis zijn toegesneden.
Als een gebruiker eenmaal zijn gegevens heeft geregistreerd - en dat
kan heel snel en eenvoudig - kan hij heel gemakkelijk en veilig zijn
eigen boekingsgegevens bekijken.
Als eerste Europese low budget luchtvaartmaatschappij met deze
baanbrekende functionaliteit, bewijst easyJet opnieuw dat het bedrijf
koploper is op dit gebied en zijn concurrenten ver vooruit is.
Direct aanmelden!
easyJet.com
© 1997-2003 easyJet airline company ltd
easyJet