Gemeente Asten


20-05-2003


Openbare Aanbesteding

Namens het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Asten, Koningsplein 3, 5721 GJ Asten, zal op woensdag 2 juli 2003 om 11:00 uur een openbare aanbesteding overeenkomstig de UAR 2001 plaatsvinden voor het werk beschreven in:

Sloopbestek
Voormalige Campina-complex Incl. dienstwoning
A/d Heesakkerweg 11-13
Te Asten
Besteknummer
146948.425.BM001 rev. 0

Het werk bestaat hoofdzakelijk uit:

· Het slopen van alle opstallen incl. funderingen.
· Het verwijderen van alle verhardingen en leidingen.
· Het verwijderen van asbesthoudende elementen.
· Het verwijderen van alle cultuurgroen, bosschages en lage beplanting.

Inschrijvingskosten:
De artikelen 42 en 43 van het U.A.R. 2001 inzake de vergoeding van de inschrijvingskosten zijn niet van toepassing.

Termijn van gestanddoening:
De termijn van gestanddoening bedraagt 90 dagen.

Uitvoeringstermijn:
Start van de werkzaamheden uiterlijk 3 weken na opdrachtverlening. Het werk dient circa 60 werkdagen na start van de werkzaamheden opgeleverd te worden.

Onderhoudstermijn:
De onderhoudstermijn bedraagt 3 maanden.

Betalingstermijn:
De betaling geschiedt in termijnen gebaseerd naar de stand van het werk. 40% voor het eerste termijn en 55% voor het tweede termijn. Het laatste termijn groot 5% 3 maanden na de oplevering.

Uitgifte bestek:
Het bestek en bijbehorende tekeningen is verkrijgbaar door overmaking van 125,00 (incl. BTW en verzendkosten) op bankrekeningnummer 28.50.00.519 onder vermelding van "Sloopbestek Voormalige Campina-complex" en volledige adressering van de aanvrager. Het bestek wordt toegezonden vanaf maandag 26 mei 2003 indien het verschuldigde bedrag is ontvangen. Bestekken worden niet teruggenomen. Restitutie vindt niet plaats.

Inzage bestek:
Het bestek ligt vanaf maandag 26 mei 2003 op werkdagen ter inzage in het gemeentehuis te Asten, Koningsplein 3 tussen 8.30 en 12.30 uur.

Inlichtingen:
Inlichtingen vinden plaats op maandag 16 juni 2003 om 11.00 uur in de raadzaal van het gemeentehuis aan het Koningsplein 3 te Asten. De eventuele nota van inlichting zal aan alle bestekshouders worden toegezonden en ligt vanaf woensdag 21 juni 2003 ter inzage op dezelfde locatie alwaar het bestek ter inzage ligt.

Aanbesteding:
De aanbesteding vindt plaats op woensdag 2 juli 2003 om 11.00 uur in de raadzaal van het gemeentehuis aan het Koningsplein 3 te Asten. Het inschrijfbiljet dient conform voorbeeld in bestek te zijn opgesteld onder vermelding op de gesloten envelop van "Inschrijving Sloopbestek Voormalige Campina-complex" en dient tussen 9.30 en 11.00 uur in de daartoe opgestelde bus te worden gedeponeerd.

Gunningseisen en geschiktheidcriteria:

1. De inschrijver dient desgevraagd binnen een week na het daartoe ontvangen verzoek de in het bestek genoemde gegevens te verstrekken.
2. Voor de opdracht van het werk komen uitsluitend inschrijvers in aanmerking, die;

· voldoen aan het gestelde in lid 1;

· niet in staat verkeren van liquidatie, surseance van betaling en/of faillissement;

· minimaal 60% van het werk zonder onderaanneming uitvoeren.
3. Bij de beoordeling of de inschrijver voor de opdracht van het werk in aanmerking komt, wordt mede in beschouwing genomen de open begroting.

Procedure
Bij inschrijving, de open begroting in een aparte gesloten enveloppe indienen. Deze enveloppe zal, met uitzondering van de laagste inschrijver, ongeopend blijven en, zodra het werk is gegund, ongeopend aan de afzender worden geretourneerd.

Dd: 14 mei 2003
@Grontmij | Bravenboer & Scheers