Gemeente Asten
20-05-2003
Openbare Aanbesteding
Namens het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente
Asten, Koningsplein 3, 5721 GJ Asten, zal op woensdag 2 juli 2003 om
11:00 uur een openbare aanbesteding overeenkomstig de UAR 2001
plaatsvinden voor het werk beschreven in:
Sloopbestek
Voormalige Campina-complex
Incl. dienstwoning
A/d Heesakkerweg 11-13
Te Asten
Besteknummer
146948.425.BM001 rev. 0
Het werk bestaat hoofdzakelijk uit:
· Het slopen van alle opstallen incl. funderingen.
· Het verwijderen van alle verhardingen en leidingen.
· Het verwijderen van asbesthoudende elementen.
· Het verwijderen van alle cultuurgroen, bosschages en lage
beplanting.
Inschrijvingskosten:
De artikelen 42 en 43 van het U.A.R. 2001 inzake de vergoeding van de
inschrijvingskosten zijn niet van toepassing.
Termijn van gestanddoening:
De termijn van gestanddoening bedraagt 90 dagen.
Uitvoeringstermijn:
Start van de werkzaamheden uiterlijk 3 weken na opdrachtverlening.
Het werk dient circa 60 werkdagen na start van de werkzaamheden
opgeleverd te worden.
Onderhoudstermijn:
De onderhoudstermijn bedraagt 3 maanden.
Betalingstermijn:
De betaling geschiedt in termijnen gebaseerd naar de stand van het
werk. 40% voor het eerste termijn en 55% voor het tweede termijn. Het
laatste termijn groot 5% 3 maanden na de oplevering.
Uitgifte bestek:
Het bestek en bijbehorende tekeningen is verkrijgbaar door overmaking
van 125,00 (incl. BTW en verzendkosten) op bankrekeningnummer
28.50.00.519 onder vermelding van "Sloopbestek Voormalige
Campina-complex" en volledige adressering van de aanvrager. Het bestek
wordt toegezonden vanaf maandag 26 mei 2003 indien het verschuldigde
bedrag is ontvangen. Bestekken worden niet teruggenomen. Restitutie
vindt niet plaats.
Inzage bestek:
Het bestek ligt vanaf maandag 26 mei 2003 op werkdagen ter inzage in
het gemeentehuis te Asten, Koningsplein 3 tussen 8.30 en 12.30 uur.
Inlichtingen:
Inlichtingen vinden plaats op maandag 16 juni 2003 om 11.00 uur in de
raadzaal van het gemeentehuis aan het Koningsplein 3 te Asten. De
eventuele nota van inlichting zal aan alle bestekshouders worden
toegezonden en ligt vanaf woensdag 21 juni 2003 ter inzage op dezelfde
locatie alwaar het bestek ter inzage ligt.
Aanbesteding:
De aanbesteding vindt plaats op woensdag 2 juli 2003 om 11.00 uur in
de raadzaal van het gemeentehuis aan het Koningsplein 3 te Asten. Het
inschrijfbiljet dient conform voorbeeld in bestek te zijn opgesteld
onder vermelding op de gesloten envelop van "Inschrijving Sloopbestek
Voormalige Campina-complex" en dient tussen 9.30 en 11.00 uur in de
daartoe opgestelde bus te worden gedeponeerd.
Gunningseisen en geschiktheidcriteria:
1. De inschrijver dient desgevraagd binnen een week na het daartoe
ontvangen verzoek de in het bestek genoemde gegevens te verstrekken.
2. Voor de opdracht van het werk komen uitsluitend inschrijvers in
aanmerking, die;
· voldoen aan het gestelde in lid 1;
· niet in staat verkeren van liquidatie, surseance van betaling en/of
faillissement;
· minimaal 60% van het werk zonder onderaanneming uitvoeren.
3. Bij de beoordeling of de inschrijver voor de opdracht van het werk
in aanmerking komt, wordt mede in beschouwing genomen de open
begroting.
Procedure
Bij inschrijving, de open begroting in een aparte gesloten enveloppe
indienen. Deze enveloppe zal, met uitzondering van de laagste
inschrijver, ongeopend blijven en, zodra het werk is gegund, ongeopend
aan de afzender worden geretourneerd.
Dd: 14 mei 2003
@Grontmij | Bravenboer & Scheers