Ingezonden persbericht


Persbericht

Alle cursisten geslaagd voor het examen van de
Customer Contact Supervisor Opleiding

Loosdrecht, 10 juni 2003
Vanmiddag heeft Jos Mittelmeijer de diploma's uitgereikt aan alle cursisten van de Customer Contact Supervisor Opleiding. Dit gebeurde tijdens een feestelijke borrel bij Instituut Eikenrode. De cursisten, afkomstig van diverse call centers van o.a. Nuon, Fortis, Attentiv en Essent Retail hebben met succes de opleiding Customer Contact Center Supervisor afgerond. De opleiding werd afgesloten met een schriftelijk examen.

De Customer Contact Supervisor Opleiding wordt jaarlijks georganiseerd door Instituut Eikenrode. Eikenrode stelt een docent vanuit de praktijk aan om deze te verzorgen. De opleiding behandelt de inrichting, de besturing en het managen, specifiek gericht op het customer contact center. "Alles wat je leert tijdens de opleiding kom je in de dagelijkse praktijk tegen en is direct toepasbaar", aldus een deelnemer afkomstig van Nuon.

Over Instituut Eikenrode
De basis voor positieve en economische groei is nog steeds: meer en duurzaam rendement uit klant- en medewerkerrelaties. Instituut Eikenrode BV, een kennisinstituut, wijdt zich totaal aan dit vraagstuk. Dit doet zij door samen met de organisatieleden van haar opdrachtgevers invulling te geven aan functie gerelateerde verantwoordelijkheden en het daarbij gewenste gedrag. Hierbij ligt de focus van Instituut Eikenrode zowel op relatiekwaliteit naar de individuele medewerker als de relatiekwaliteit per individuele medewerker naar haar klanten. Voor meer informatie raadpleeg de website www.eikenrode.com