SNS Bank start voorlichting over mobiel bankieren
4 juni 2003
Er is veel uit te leggen. Dat is de aanleiding voor de campagne Mobiel
Bankieren die op 7 juni van start gaat onder het motto 'Niets moet,
alles kan'.
Terwijl internetbankieren gemeengoed is geworden aarzelen consument en
ondernemer nog over het gebruik van mobiele (bank)diensten. De
ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefonie gaan razendsnel en
de begrippen en mogelijkheden zijn voor velen moeilijk te doorgronden.
Reden voor SNS Bank om een campagne te introduceren die consumenten en
ondernemers voorlicht over de mogelijkheden van mobiel bankieren.
Welke bankdiensten kun je met je eigen toestel uitvoeren? Wat zijn de
kosten? Om eventuele drempelvrees weg te nemen geeft SNS Bank
gedurende drie weken op diverse plaatsen in het land demonstraties van
mobiel bankieren. Daarbij wordt ter plekke e 10 overgemaakt naar de
bankrekening van de betreffende passant.
Alle bankdiensten van SNS Bank zijn mobiel beschikbaar; van GSM tot
zakcomputer. Beperkingen in het gebruik worden slechts veroorzaakt
door het mobiele toestel.
Mobiel bankieren kan - zeker met de vakantieperiode voor de deur - een
uitkomst zijn voor particulieren en ondernemers.
SNS Bank verspreidt vanaf 7 juni aanstaande ruim 1,5 miljoen brochures
over de mogelijkheden van mobiel bankieren. Particuliere en zakelijke
geïnteresseerden zien daarin in één oogopslag welke bankdiensten zij
met hun eigen mobiele toestel kunnen uitvoeren. Niets moet, alles kan.
De campagne wordt ondersteund door alle Nederlandse telecomproviders.
Orange en KPN Primafoon doen dat ook nog met een eigen actie voor SNS
Klanten.
SNS Reaal Groep