Gemeente Breda
Persberichten
28-05-2003
Gehandicaptenparkeerkaart naar afdeling Parkeren
Met ingang van donderdag 12 mei is de afdeling Parkeren van de
gemeente Breda verantwoordelijk voor de uitgifte van de
gehandicaptenparkeerkaart. Tot die datum lag deze verantwoordelijkheid
bij de afdeling Vergunningverlening en Handhaving van de gemeente.
Omdat het een parkeerproduct betreft ligt het voor de hand dat de
afdeling Parkeren verantwoordelijk is voor de
gehandicaptenparkeerkaart.
Voor mensen die al een gehandicaptenparkeerkaart hebben, verandert er
voorlopig niets.
Vanaf 12 mei moeten mensen voor aanvragen of overige informatie met
betrekking tot de kaart contact opnemen met de afdeling Parkeren. Het
bezoekadres van de afdeling Parkeren is Fellenoordstraat 78 in Breda.
De balie van de afdeling Parkeren is van maandag tot en met vrijdag
open van 08.00 tot 17.00 uur, op donderdag van 08.00 tot 21.00 uur en
op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Overigens bestaat ook de mogelijkheid om een aanvraagformulier voor de
gehandicaptenparkeerkaart af te halen bij de balie Stadsbeheer in de
publiekshal van het Stadskantoor, Claudius Prinsenlaan 10.
Breda, 28 mei 2003