Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Goud voor Creative Action bij het World Media Festival 2003

Rotterdam, 20 mei 2003 - De Europese internet site van Yamaha Motor Europe NV is tijdens het WorldMediaFestival in Hamburg beloond met een Golden Award in de categorie 'Best Product Presentation'. Tijdens de jaarlijkse competitie voor media producties, waarbij er dit jaar inschrijvingen uit 24 landen waren, werd de door Creative Action geproduceerde en vormgegeven website voor Yamaha Motor Europe NV als beste gekozen. De internationale vakjury beoordeelde de website op vele punten, waaronder navigatie, snelheid, doelgroepdefiniëring, continuïteit en gebruiksvriendelijkheid.

De website, www.yamaha-motor-europe.com , die gemiddeld door 1.2 miljoen bezoekers per maand word bezocht wordt verfrissend, vernieuwend en vol met de juiste doelgroepinformatie genoemd.

Creative Action Holland BV werkt reeds veertien jaar voor Yamaha Motor Europe NV en heeft in het verleden al diverse grote prijzen voor instore marketing en multi media producties in de wacht gesleept.