Gemeente Maastricht
Gemeente-Infocentrum, extra service in de stad
Het Gemeente-Infocentrum aan de Vissersmaas 9 is een extra
gemeentelijk informatiepunt in de stad waar u terecht kunt met uw
vragen over gemeentelijke producten en diensten en het project
Stadskern in Beweging. Daarnaast kunt u er terecht voor inzage van
raadstukken, openbare besluitenlijsten en bijlagen, en voor
gemeentelijke folders en brochures.
Voor het regelen van gemeentelijke producten of diensten, zoals
bijvoorbeeld het aanvragen van paspoorten en rijbewijzen, aangiften
voor geboorten en overlijden, aanvragen van vergunningen e.d., wordt u
doorverwezen naar het GemeenteLoket in Randwyck. Ook voor de kleine
centrumgebonden transacties, zoals bijvoorbeeld het betalen van
parkeerboetes en marktgelden, dient u het GemeenteLoket te bezoeken.
Het Gemeente-Infocentrum is op werkdagen geopend van 9.00 - 17.00 uur.
Het centrum is telefonisch bereikbaar via het centrale nummer (043)
350 40 00.
Het Gemeente-Infocentrum aan de Vissersmaas 9 is een extra
gemeentelijk informatiepunt in de stad waar u terecht kunt met uw
vragen over gemeentelijke producten en diensten en het project
Stadskern in Beweging. Daarnaast kunt u er terecht voor inzage van
raadstukken, openbare besluitenlijsten en bijlagen, en voor
gemeentelijke folders en brochures.
Voor het regelen van gemeentelijke producten of diensten, zoals
bijvoorbeeld het aanvragen van paspoorten en rijbewijzen, aangiften
voor geboorten en overlijden, aanvragen van vergunningen e.d., wordt u
doorverwezen naar het GemeenteLoket in Randwyck. Ook voor de kleine
centrumgebonden transacties, zoals bijvoorbeeld het betalen van
parkeerboetes en marktgelden, dient u het GemeenteLoket te bezoeken.
Het Gemeente-Infocentrum is op werkdagen geopend van 9.00 - 17.00 uur.
Het centrum is telefonisch bereikbaar via het centrale nummer (043)
350 40 00.
Het Gemeente-Infocentrum aan de Vissersmaas 9 is een extra
gemeentelijk informatiepunt in de stad waar u terecht kunt met uw
vragen over gemeentelijke producten en diensten en het project
Stadskern in Beweging. Daarnaast kunt u er terecht voor inzage van
raadstukken, openbare besluitenlijsten en bijlagen, en voor
gemeentelijke folders en brochures.
Voor het regelen van gemeentelijke producten of diensten, zoals
bijvoorbeeld het aanvragen van paspoorten en rijbewijzen, aangiften
voor geboorten en overlijden, aanvragen van vergunningen e.d., wordt u
doorverwezen naar het GemeenteLoket in Randwyck. Ook voor de kleine
centrumgebonden transacties, zoals bijvoorbeeld het betalen van
parkeerboetes en marktgelden, dient u het GemeenteLoket te bezoeken.
Het Gemeente-Infocentrum is op werkdagen geopend van 9.00 - 17.00 uur.
Het centrum is telefonisch bereikbaar via het centrale nummer (043)
350 40 00.