TELL ME

Posteractie Tell Me

Breukelen, 15 mei 2003 - Tell Me start een landelijke posteractie. Komende week valt op ruim één miljoen adressen in Nederland een folder van de nieuwe communicatiewinkel in de bus. Wanneer de ontvangers de raamposter uit deze folder voor het raam van hun huis of auto hangen maken zij kans op maximaal 1000 belminuten via het nieuwe Tell Me Netwerk, waarmee tussen de 5% en 70% voordeliger kan worden gebeld via de vaste telefoon.

In de week van 26 mei gaan meer dan 50 promotieteams van Tell Me op pad om de prijzen uit te reiken. Zij bellen willekeurig aan bij de posterplakkers en laten de winnaars kiezen uit vijf verschillende enveloppen. In deze enveloppen zitten cheques ter waarde van respectievelijk 1000, 500, 250, 100 en 50 belminuten. De winnaars kunnen alleen gebruik maken van hun prijs als zij gratis, zonder verdere verplichtingen abonnee worden van het Tell Me Netwerk. In totaal wordt er 100.000 belminuten gratis beltegoed uitgereikt.

Tell Me Netwerk: voordelig bellen via vaste telefoon In april introduceerde Tell Me een eigen netwerk voor voordeliger bellen via de vaste telefoon. Gebruikers van Tell Me Netwerk krijgen altijd tussen de 5% en 70% korting op de gesprekskosten, zonder aparte toegangsnummers of een aanvullend abonnement. Gewoon met hun bestaande toestel en telefoonaansluiting. Als enige aanbieder van voordelig bellen via de vaste telefoon beschikt Tell Me over eigen winkels. Het enige dat de consument hoeft te doen is een bezoek brengen aan een Tell Me winkel en de aansluiting aanvragen. De actuele tarieven zijn altijd te vinden op www.tell-me.nl. Iedere maand ontvangt de klant per e-mail een gespecificeerde nota. Uniek is dat men geen entreegeld en abonnementskosten hoeft te betalen en er geen jaarcontract hoeft te worden afgesloten. Bovendien betaalt men per seconde en dus niet per aangebroken minuut.

Groeiend aantal Tell Me winkels
De communicatiewinkel Tell Me bestaat sinds 1 september 2002. De winkelketen heeft 47 Primafoon winkels overgenomen van KPN en heeft inmiddels 52 vestigingen door het gehele land. De winkels onderscheiden zich vooral door de heldere uitleg, de geboden service en het goed opgeleide personeel. Tell Me is onderdeel van de Retail Development Company (RDC), tevens eigenaar van de winkelformules Plantage Boekhandel (23 winkels) en The Read Shop (83 winkels). RDC wil de Tell Me winkelketen in 3 tot 5 jaar uitbouwen naar een aantal van in totaal 100 winkels.

Noot voor de redactie,