TELL ME
Posteractie Tell Me
Breukelen, 15 mei 2003 - Tell Me start een landelijke posteractie.
Komende week valt op ruim één miljoen adressen in Nederland een folder
van de nieuwe communicatiewinkel in de bus. Wanneer de ontvangers de
raamposter uit deze folder voor het raam van hun huis of auto hangen
maken zij kans op maximaal 1000 belminuten via het nieuwe Tell Me
Netwerk, waarmee tussen de 5% en 70% voordeliger kan worden gebeld via
de vaste telefoon.
In de week van 26 mei gaan meer dan 50 promotieteams van Tell Me op
pad om de prijzen uit te reiken. Zij bellen willekeurig aan bij de
posterplakkers en laten de winnaars kiezen uit vijf verschillende
enveloppen. In deze enveloppen zitten cheques ter waarde van
respectievelijk 1000, 500, 250, 100 en 50 belminuten. De winnaars
kunnen alleen gebruik maken van hun prijs als zij gratis, zonder
verdere verplichtingen abonnee worden van het Tell Me Netwerk. In
totaal wordt er 100.000 belminuten gratis beltegoed uitgereikt.
Tell Me Netwerk: voordelig bellen via vaste telefoon
In april introduceerde Tell Me een eigen netwerk voor voordeliger
bellen via de vaste telefoon. Gebruikers van Tell Me Netwerk krijgen
altijd tussen de 5% en 70% korting op de gesprekskosten, zonder aparte
toegangsnummers of een aanvullend abonnement. Gewoon met hun bestaande
toestel en telefoonaansluiting. Als enige aanbieder van voordelig
bellen via de vaste telefoon beschikt Tell Me over eigen winkels. Het
enige dat de consument hoeft te doen is een bezoek brengen aan een
Tell Me winkel en de aansluiting aanvragen. De actuele tarieven zijn
altijd te vinden op www.tell-me.nl. Iedere maand ontvangt de klant per
e-mail een gespecificeerde nota. Uniek is dat men geen entreegeld en
abonnementskosten hoeft te betalen en er geen jaarcontract hoeft te
worden afgesloten. Bovendien betaalt men per seconde en dus niet per
aangebroken minuut.
Groeiend aantal Tell Me winkels
De communicatiewinkel Tell Me bestaat sinds 1 september 2002. De
winkelketen heeft 47 Primafoon winkels overgenomen van KPN en heeft
inmiddels 52 vestigingen door het gehele land. De winkels
onderscheiden zich vooral door de heldere uitleg, de geboden service
en het goed opgeleide personeel. Tell Me is onderdeel van de Retail
Development Company (RDC), tevens eigenaar van de winkelformules
Plantage Boekhandel (23 winkels) en The Read Shop (83 winkels). RDC
wil de Tell Me winkelketen in 3 tot 5 jaar uitbouwen naar een aantal
van in totaal 100 winkels.
Noot voor de redactie,