Gemeente Rheden

Bekendmaking aanbesteding: Reconstructie 2e fase en aanbrengen bergingsriool Larensteinselaan te Velp

BEKENDMAKING OPENBARE AANBESTEDING
Op donderdag 8 mei 2003 zal het College van Burgemeester en Wethouders van Rheden in het gemeentehuis te De Steeg in het openbaar, overeenkomstig het UAR 2001, met uitzondering vanuit Hoofdstuk VI art. 42 en 43, aanbesteden:

BESTEKNR. VP 04-2003
Reconstructie 2e fase en aanbrengen bergingsriool Larensteinselaan te Velp
Het werk omvat in hoofdzaak:

- rooien van bomen

- verrichten van grondwerken ca. 2200 m3

- aanleggen van nieuw VWA hoofdriool d-1000 mm, ca. 275 m1
- volschuimen riool d=500 mm ca. 125 m

- opbreken van straatwerk ca. 4300 m2

- aanbrengen van straatwerk in fietspaden, parkeerplaatsen, geleiders en voetpaden , ca. 3100 m2

- verwijderen van een asfaltverharding, ca. 880 ton
- aanbrengen van een fundering van hoogovenslakken ca. 1080 ton
- aanbrengen van een asfaltverharding ca. 1325 ton, incl. 2 drempels in asfalt uitgevoerd

- uitvoeren van een bodemsanering, ca. 350 m3
- inrichten van twee infiltratievoorzieningen.
- uitvoeren van bijkomende werkzaamheden.

Tijdsbepaling
Uitvoering gefaseerd en opleveren uiterlijk 1 november 2003. Kortingsbedrag volgens par. 42, lid 2 U.A.V. bedraagt 500,-- per dag. Onderhoudstermijn 26 kalenderweken.
Betaling in vierwekelijkse termijnen.

Verkrijgbaarheid bestek
Vanaf 14-04-2003 na overmaking van 135,-- incl. BTW t.n.v. Haskoning Nederland b.v.,rekeningnummer 489234321 (ABN AMRO) of girorekening 1005980 met vermelding van het besteknummer en projectnaam. Het bestek wordt inclusief het RSU bestand verstrekt.
Restitutie vindt niet plaats.

Inzage bestek
Vanaf 14-04-2003 bij het publieksbureau in het gemeentehuis te De Steeg. Openingstijden maandag - donderdag van (09:00 - 12:00 uur en 14:00 - 16:00 uur) en vrijdag van (09:00 - 12:00 uur).

Inlichtingen
Enkel op schriftelijke vragen -per fax- door Haskoning Nederland b.v. te Nijmegen (024) 360 95 66 t.a.v. de heer J. Gros tot maandag 28-04-2003 om 16.00 uur. Nota van Inlichtingen ter inzage vanaf 01-05-2003 in het gemeentehuis.

Aanbesteding
Op donderdag 08-05-2003 om 10.00 uur in het gemeentehuis te De Steeg. De inschrijvingsdocumenten deponeren tussen 9.30 en 10.00 uur in de daarvoor bestemde bus.

Start werkzaamheden
Binnen 10 werkdagen na opdracht

Inschrijvingsvereisten

- de inschrijver moet desgevraagd binnen vijf dagen na het daartoe gedane verzoek de in het bestek genoemde gegevens kunnen overleggen.
- in de laatste vijf jaren op een vakkundige en regelmatige wijze werken op het gebied van wegenaanleg en riolering uitgevoerd en tijdig opgeleverd hebben, verleend uitstel daarin begrepen.
- aantoonbare ervaring hebben met bodemsanering en over de daarvoor vereiste kwalificaties beschikken

- In de laatste drie boekjaren een gemiddelde omzet aan werken hebben bereikt gelijk aan of groter dan 1.500.000,-- per jaar.

Gunningcriteria

- voldoen aan de inschrijvingsvereisten;

- Niet in staat van surseance, faillissement of liquidatie verkeren;
- economisch de meest voordelige aanbieding;
- de uit de inschrijvingsstaat te herleiden verrekenprijzen.

Copyright: Gemeente Rheden