SNT BENELUX

BCC kiest voor SNT Connect services

BCC kiest voor kwaliteit in klantencontact met behulp van e-serviceoplossing van SNT

BCC, aanbieder van consumenten electronica tegen de laagst mogelijke prijs, gaat haar klantenservice verder optimaliseren met behulp van Eresponse, de emailafhandelings- en web selfhelp-oplossing van SNT. In februari zijn BCC en SNT gestart met een kleinschalige pilot met 10 agents in het inhouse callcenter van BCC. De pilot werd binnen een maand uitgebreid naar 30 agents. Eveneens werden frequently asked questions en selfhelp op de website van BCC geactiveerd. Begin april is een contract voor 2 jaar gesloten.

Optimale klantenservice
Eresponse is een nieuwe dienst in het portfolio voor toegang en bereikbaarheid van SNT. Eresponse standaardiseert en automatiseert de afhandeling van e-mailberichten. De kern van het systeem is een intelligente database, die via een selfhelp functie ook online, op de website van het bedrijf, toegankelijk kan worden gemaakt. Met deze functies en de uitgebreide rapportagemogelijkheden sluit Eresponse naadloos aan bij de behoefte van BCC aan centraal kennisbeheer en de behoefte aan management van de verschillende klantcontactkanalen.

Customer care van BCC
In de nieuwe customer care strategie van BCC wordt Eresponse ingezet om de kwaliteit van dienstverlening te verhogen. Kwaliteitsverbetering door consistentie in antwoorden en verhogen van responstijd van emailberichten, structurering van het totale emailverkeer, het sneller en beter beantwoorden van telefonische vragen evenals informatieverschaffing buiten kantoortijden. Met Eresponse kan BCC aan dossierbewaking van klantvragen en centraal kennisbeheer doen. Hierdoor wordt de informatievoorziening tussen callcenter, expeditie, technische dienst en winkels nog verder verbeterd. Door Eresponse in te zetten als centrale informatiebron in de organisatie kunnen klanten ongeacht of zij een winkel bezoeken of de website raadplegen, snel en goed van de juiste informatie worden voorzien.

Profiel SNT
SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor opdrachtgevers. In haar customer contact centers en door middel van elektronische diensten geeft SNT uitvoering aan deze concepten door opdrachtgevers via telefoon, e-mail, chat, co-browsing en SMS bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze klantcontacten wordt met behulp van datamining technieken managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden om hun marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met klanten op te bouwen. Met ruim 12.000 medewerkers verleent SNT vanuit 50 vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland en Frankrijk jaarlijks goede service aan miljoenen consumenten.

Einde bericht

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Erwin Beswerda, tijdens kantooruren op telefoon 00 31 79 368 69 00 of fax 00 31 79 368 51 94. Buiten kantooruren op 00 31 6 10 93 74 27. E-mail ebeswerda@snt.com. Onze adresgegevens zijn: Koraalrood 70, 2718 SC Zoetermeer, Postbus 182, 2700 AD Zoetermeer


01 mei 03 14:53