ORANGE
Orange start activiteiten in nederland
Den Haag, 24 maart 2003 - Orange start zijn activiteiten in Nederland
op maandag 31 maart 2003. De lancering van Orange Nederland gaat
gepaard met de introductie van nieuwe producten en diensten. Deze
bieden klanten meer vrijheid in het dagelijkse leven en meer
keuzevrijheid, meer diensten en een nog betere service, en meer waarde
voor hun geld. Bij dit alles wordt de klant een unieke beleving
aangeboden zoals alleen Orange dat kan.
David Holliday, CEO van Orange Nederland over de lancering op 31
maart:
'Bij Orange ligt de focus op de klant, en dat zal altijd zo blijven.
We bekijken de wereld door de ogen van de klant en passen ons aanbod
aan veranderende wensen, eisen en voorkeuren van de klant aan. De
introductie van Orange brengt creativiteit, innovatie en hoogstaande
diensten naar Nederland. We zorgen ervoor dat klanten over datgene
beschikken wat ze vandaag de dag nodig hebben en wensen. Hieraan
voegen wij een ongeëvenaarde servicekwaliteit toe en een bijzondere
beleving voor de klant. Kortom: we bieden gemak door communicatie in
het dagelijkse leven aangenamer en gemakkelijker te maken.'
'Orange heeft in Nederland opmerkelijke vooruitgang geboekt. Onder
Orange management is in de afgelopen twee jaar met behulp van een
speciaal programma meer dan 400 miljoen Euro geïnvesteerd in het
netwerk, de klantenservice, en het eigen retailnetwerk', vervolgt
David Holliday. 'Hiervan zijn de resultaten meer dan duidelijk
zichtbaar geworden en dat zal nu met Orange alleen nog maar worden
versterkt.'
Michael Latimer, Executive Vice President Orange voor Noord-Europa,
Azië en Afrika: 'De introductie van Orange in Nederland is een nieuwe
mijlpaal op de weg naar een wereldwijd communicatiemerk. Nederland is
van bijzonder strategisch belang, gezien onze aanwezigheid in de rest
van Europa en de potentie van deze markt.'
Orange Nederland introduceert een nieuw aanbod van producten en
diensten dat bestaande conventies doorbreekt en een nieuwe standaard
neerzet voor innovatie, waarde en gemak.
Het aanbod bestaat uit:
-Orange Ready - Een nieuw prepay-product dat klanten complete vrijheid
en controle over hun uitgaven biedt. Orange Ready kent een kwalitatief
aanbod van verschillende telefoons die gecombineerd kunnen worden met
vier verschillende pakketten om de behoeften en wensen van iedere
klant tegemoet te kunnen komen.
-Orange Free - Een nieuw postpay-product dat volledige flexibiliteit
biedt. Het is het enige product op de markt waarbij alles in de bundel
is inbegrepen. Bovendien kunnen klanten hun facturen en informatie
over hun gebruik op elk gewenst moment op het internet opzoeken.
-Orange Smart - Een innovatief 'derde alternatief' dat de controle
over de uitgaven en de vrijheid van een prepay-aanbod (Orange Ready)
combineert met de gunstige tarieven van een postpay-aanbod (Orange
Free), zonder dat klanten een contract hoeven af te sluiten. Met
Orange Smart hebben klanten controle over hun uitgaven door middel van
vaste maandelijkse betalingen naar eigen keuze.
-Share -Share heeft een transparante kostenstructuur waarmee klanten
voor 6 euro per maand gebruikmaken van ongelimiteerde GPRS-diensten,
ongeacht het soort klant dat zij zijn. Share wordt geleverd met een
brede reeks aantrekkelijke en betaalbare telefoons en combineert
diensten zoals chat, e-mail, agenda, fotoalbum en uiteenlopende
content.
-Orange SPV -Orange introduceert in de week van 31 maart de eerste
telefoon met Microsoft Windows(r) in Nederland. De SPV is de eerste
van een nieuwe generatie handsets. Deze nieuwe standaard in
mobiele-communicatieapparatuur combineert hoge resolutie kleuren,
snelheid, volledige webtoegang, gebruikersvriendelijke draadloze
e-mail, MSN Messenger (instant messaging), een camera en een
MP3-speler.
Commerciële activiteiten
De introductie van Orange wordt ondersteund door een radio-,
televisie-, print- en outdoorcampagne. Deze activiteiten starten op
24 maart en lopen door tot en met aankomende zomer. Andere
activiteiten omvatten een straattheater tour in acht grote steden en
een immens drijvend Orange logo dat via de historische waterwegen van
Amsterdam naar Rotterdam zal varen. Op 31 maart worden 33 Orange
shops, waaronder twee in V&D-vestigingen voor het publiek geopend.
Over Orange
Orange is één van de grootste bedrijven voor mobiele communicatie ter
wereld, met organisaties in 19 landen in Europa en daarbuiten.
Orange biedt in Nederland een grote variëteit aan diensten voor
persoonlijke communicatie, waaronder GSM1800-diensten. In Nederland
heeft Orange ruim 1.000 medewerkers. Orange is voorkeursleverancier
van de Nederlandse overheid. In juli 2000 verwierf het bedrijf een
UMTS-licentie. Wereldwijd heeft Orange 44,4 miljoen klanten. Voor meer
informatie over Orange: www.orange.nl