Wolters Kluwer NV
PERSBERICHT
Wolters Kluwer
28 maart 2003
Wolters Kluwer presenteert nieuw beeldmerk
De publicatie van het jaarverslag 2002 op 28 maart 2002 markeert de lancering van het nieuwe beeldmerk van Wolters Kluwer.
Het nieuwe logo zal verschijnen op onze corporate communicatie uitingen. De werkmaatschappijen van Wolters Kluwer zullen dit jaar beginnen met het voeren van de toevoeging 'A WoltersKluwer Company' in hun communicatiemiddelen. De invoering van de nieuwe corporate merkstrategie strekt zich uit over 2003 en de eerste helft van 2004.
Het nieuwe beeldmerk illustreert de moderne aanpak van de onderneming op het gebied van uitgeven zonder het loslaten van onze historische wortels. Het boek is een internationaal symbool voor een bron van kennis. De opengeslagen bladzijden symboliseren de verspreiding van die kennis onder onze klanten.
De merkstrategie verstevigt de banden tussen de groep en de werkmaatschappijen, zowel intern als extern. De toevoeging van de Wolters Kluwer naam aan de lokale bedrijfsnamen biedt een sterkere en aantrekkelijke ondersteuning in markten over de hele wereld.