persbericht
Mobile Marketing: marketing opportunities!
Tijdens de themasessie van het Platform Innovatie in Marketing op dinsdagavond 25 maart drie sprekers over mobiele marketing en cross mediale marketing. Zowel de technische (on)mogelijkheden als de marketing opportunities komen aan de orde.
Cross Media Marketing. Michel Hoekstra, algemeen directeur Advance Interactive, bespreekt aan de hand van een aantal concrete voorbeelden hoe marketing budgetten meer waard kunnen zijn. Met o.m. cases van PlanetRace (met partners als o.a. KPN Mobile, WNF, VGZ, De Telegraaf, Volvo en Vliegwinkel).
Mobiele Marketing. Ruben Troostwijk, directeur van HotSMS, laat zien hoe SMS op verschillende manieren effectief kan worden ingezet als marketing tool. Aan de hand van een aantal cases (o.a. Albert Heijn, Lever Fabergé en Warner Brothers) zal hij toelichten hoe marketing doelstellingen succesvol worden gerealiseerd door gebruik van SMS-vertising, Direct SMS (/Direct Email) en tailor-made SMS applicaties.
Beyond SMS. Erik van Eykelen, technisch directeur van 'digital delivery' bedrijf BackStream laat cases zien van o.a. de ANWB en het NOB. Hij gaat hierbij in op waar je rekening mee moet houden als je een nieuw kanaal zoals 'mobiel' gaat gebruiken.
Locatie: SAS in Huizen. Aanmelden via de PIM-website:
Drs. P. Verhaagen
Tel. 035-602 67 58
Mobiel: 06-54 300 588