Noviteitenbeurs PromZ Event 3e maal in Jaarbeurs Utrecht
AMSTERDAM, 20030207 -- PromZ Event, de beurs voor promotionele producten en diensten, vindt dit jaar voor de derde keer plaats in Jaarbeurs Utrecht op 24, 25 en 26 maart 2003. De toonaangevende vakbeurs voor de sales promotion-branche presenteert ook dit jaar talloze nieuwe producten.
Op de beurs presenteren 200 productspecialisten hun laatste nieuwtjes. Beursmanager van PromZ Event, Eric Hoogland, licht toe: "PromZ Event 2003 is de vakbeurs waar je als leverancier en afnemer van premiums, relatiegeschenken en promotieartikelen niet mag ontbreken. PromZ Event wordt door onze bezoekers als belangrijkste informatiebron gezien in vergelijking met showroombezoek of catalogi."
De doelstellingen voor 2003 zijn duidelijk. Hoogland vervolgt: "We streven ernaar minimaal 7000 verantwoordelijke inkopers naar PromZ Event 2003 te krijgen. In 2002 trok het evenement 6700 bezoekers, een groei van 33% ten opzichte van 2001. Voor onze exposanten is het belangrijk dat de beurs aan hun verwachtingen zal voldoen. Vorig jaar is PromZ Event door de deelnemers als zeer succesvol beoordeeld en wij hebben er alle vertrouwen in dit jaar dezelfde resultaten te behalen."
Ruim 1 miljard euro
De branche van promotionele producten en diensten is de laatste jaren sterk in volume toegenomen. Jaarlijks wordt in deze sector meer dan 1 miljard euro omgezet. Op PromZ Event 2003 is veel meer te zien dan traditionele relatiegeschenken. Denk bijvoorbeeld aan premiums en promotieartikelen, maar ook sportieve en adventure incentives, eindejaarsgeschenken, promotionele kleding, kunst en alternatieve relatiegeschenken.
Voor gratis toegangskaarten kan men zich voorregistreren via de website www.promz.nl.
Over PromZ
PromZ Event, onderdeel van PromZ Platform, is een initiatief van Het Portaal Uitgevers te Amsterdam en vindt dit jaar voor de derde maal plaats. PromZ Event richt zich op producenten, leveranciers en afnemers van promotionele producten en diensten en is de toonaangevende vakbeurs op dit gebied in de Benelux. PromZ Event 2003 is ingedeeld in vier thema´s: de Noviteitenshow met relatiegeschenken en premiums; PromZ Fashion Avenue met corporate identity clothing en promotionele kleding en schoeisel; PromZ AlternativeZ met reizen, sportieve en adventure incentives en onderscheidende relatie- en eindejaarsgeschenken en tenslotte PromZ Art, gericht op kunst.
Naast het jaarlijkse PromZ Event zijn er nog andere PromZ-activiteiten zoals de tijdschriften PromZ Magazine (hét vakblad met een oplage van 15.000), PromZ Vak (voor de vakhandel in promotionele producten en diensten in Nederland en België), PromZ Fashion (promotionele kleding en corporate identity clothing), de PromZ BuyersGuide (jaarlijkse gids met producten en hun leveranciers) en de PromZ Website. Meer informatie biedt www.promz.nl.
Ingezonden persbericht