Noviteitenbeurs PromZ Event 3e maal in Jaarbeurs Utrecht
Amsterdam, 6 februari 2003 - PromZ Event, de beurs voor promotionele
producten en diensten, vindt dit jaar voor de derde keer plaats in
Jaarbeurs Utrecht op 24, 25 en 26 maart 2003. De toonaangevende
vakbeurs voor de sales promotion-branche presenteert ook dit jaar
talloze nieuwe producten.
Op de beurs presenteren 200 productspecialisten hun laatste nieuwtjes.
Beursmanager van PromZ Event, Eric Hoogland, licht toe: 'PromZ Event
2003 is de vakbeurs waar je als leverancier en afnemer van premiums,
relatiegeschenken en promotieartikelen niet mag ontbreken. PromZ Event
wordt door onze bezoekers als belangrijkste informatiebron gezien in
vergelijking met showroombezoek of catalogi.'
De doelstellingen voor 2003 zijn duidelijk. Hoogland vervolgt: 'We
streven ernaar minimaal 7000 verantwoordelijke inkopers naar PromZ
Event 2003 te krijgen. In 2002 trok het evenement 6700 bezoekers, een
groei van 33% ten opzichte van 2001. Voor onze exposanten is het
belangrijk dat de beurs aan hun verwachtingen zal voldoen. Vorig jaar
is PromZ Event door de deelnemers als zeer succesvol beoordeeld en wij
hebben er alle vertrouwen in dit jaar dezelfde resultaten te
behalen.'
Ruim 1 miljard euro
De branche van promotionele producten en diensten is de laatste jaren
sterk in volume toegenomen. Jaarlijks wordt in deze sector meer dan 1
miljard euro omgezet. Op PromZ Event 2003 is veel meer te zien dan
traditionele relatiegeschenken. Denk bijvoorbeeld aan premiums en
promotieartikelen, maar ook sportieve en adventure incentives,
eindejaarsgeschenken, promotionele kleding, kunst en alternatieve
relatiegeschenken.
Voor gratis toegangskaarten kan men zich voorregistreren via de
website www.promz.nl.
Over PromZ
PromZ Event, onderdeel van PromZ Platform, is een initiatief van Het
Portaal Uitgevers te Amsterdam en vindt dit jaar voor de derde maal
plaats. PromZ Event richt zich op producenten, leveranciers en
afnemers van promotionele producten en diensten en is de
toonaangevende vakbeurs op dit gebied in de Benelux. PromZ Event 2003
is ingedeeld in vier thema's: de Noviteitenshow met relatiegeschenken
en premiums; PromZ Fashion Avenue met corporate identity clothing en
promotionele kleding en schoeisel; PromZ AlternativeZ met reizen,
sportieve en adventure incentives en onderscheidende relatie- en
eindejaarsgeschenken en tenslotte PromZ Art, gericht op kunst.
Naast het jaarlijkse PromZ Event zijn er nog andere PromZ-activiteiten
zoals de tijdschriften PromZ Magazine (hét vakblad met een oplage van
15.000), PromZ Vak (voor de vakhandel in promotionele producten en
diensten in Nederland en België), PromZ Fashion (promotionele kleding
en corporate identity clothing), de PromZ BuyersGuide (jaarlijkse gids
met producten en hun leveranciers) en de PromZ Website. Meer
informatie biedt www.promz.nl.
Voor meer informatie en beeldmateriaal:
Newzone communicatie - pr
Trix Vertogen
T: (020) 776 47 27
E: trix@newzone.nl
Het Portaal Uitgevers
Wendy Rats / Eric Hoogland
T: (020) 301 27 30
E: wendy.rats@hetportaal.com
06 feb 03 15:50