Ingezonden persbericht

Cabriobon voor ontspannen en stijlvol rijden

Keus uit drie arrangementen om de leukste routes te verkennen

WEESP, 20030313 -- Sell-Plan, leverancier van de bekende Sloepenbon, introduceert de Cabriobon, voor een dag lang rijden in een sportieve cabriolet. Er zijn drie verschillende arrangementen in drie typen auto's, voor twee of meer personen.

De Cabriobon van Sell-Plan is een nieuw en trendy cadeau om te geven en te krijgen. De Cabriobon biedt:
* van 10.00 tot 18.00 uur de beschikking over een cabriolet
* een pakket met de mooiste routes door heel Nederland
* een royaal gevulde picknickmand, die na afloop kan worden meegenomen
* een volle tank benzine en kilometervrij rijden
* de auto al de avond tevoren voor een meerprijs van ¤ 50,00
* een origineel cadeau-idee voor een bijzondere gelegenheid of gewoon voor jezelf
* een dag lang een ontspannen tocht maken voor iedereen die wel eens in een cabrio wil rijden
Cabriobon Fun
De Cabriobon Fun is de eerste variant op de Cabriobon en bevat alle bovenstaande kenmerken. Twee personen krijgen een dag de beschikking over een Smart Roadster, een nieuwe eigentijdse design-cabriolet. De Cabriobon Fun kost ¤ 279,00 incl. BTW.

Royaal
Naast de Cabriobon Fun bestaat de reguliere Cabriobon, geschikt voor twee personen. Bij het arrangement voor twee personen krijgt men de beschikking over een BMW Z3 of een soortgelijke auto. Prijs: ¤ 379,00 incl. BTW. De Mercedes CLK staat klaar voor iedereen die met meer dan twee personen een dagje weg wil en deze Cabriobon Royaal kost ¤ 410,00 incl. BTW. Alle Cabriobonnen zijn een jaar lang geldig. Het cabrioseizoen loopt van medio maart tot medio oktober. Op de vakbeurs PromZ Event in Jaarbeurs Utrecht (24 t/m 26 maart 2003) wordt de Cabriobon voor pers en publiek geïntroduceerd. Bestellingen of reserveringen kunnen worden gemaakt via telefoonnummer (0294) 492 482.

Over Sell-Plan
Sell-Plan bestaat sinds 1989 en is een toonaangevend, allround sales-promotion bedrijf. Naast het aanbieden en produceren van op maat gemaakte premiums, verzorgt Sell-Plan complete merchandising inclusief warehousing ten behoeve van merken en bedrijven. Daarnaast brengt Sell-Plan loyaltyprogramma's en incentives op de markt, zowel in standaardvorm als relatiegeschenk of volgens de speciale wensen van de opdrachtgever. Sell-Plan is ontwikkelaar en aanbieder van de Sloepenbon, een cadeaubon voor een compleet verzorgde dag varen op de Vecht in een luxe motorsloep. De Sloepenbon is er in vele varianten, voor bijvoorbeeld een jubileum, huwelijk of verjaardag. Naast de Sloepenbon is er de Feel Free Voucher, een tweedaags arrangement dat varen en cabriorijden combineert en dat geheel is verzorgd met een picknick, een diner en een overnachting. Meer informatie biedt www.sell-plan.nl, www.sloepenbon.nl en www.cabriobon.nl. Sell-Plan is ook te zien op PromZ Event 2003 in Jaarbeurs Utrecht, standnummer 1117.



Ingezonden persbericht