JONGE HELDEN COMMUNICATIE BV
Jonge Helden in de grafische industrie
Nieuw softwarepakket 'AdFactory' structureert productie van
dag-, en weekbladen
AdFactory automatiseert zowel de advertentieverkoop als de
advertentieproductie van dag-, week-, en huis-aan-huisbladen. Met
de oplevering van de eerste twee installaties heeft Jonge Helden de
introductie van AdFactory bezegeld.
AdFactory biedt efficiente mogelijkheden voor relatiebeheer,
advertentieverkoop, assetmanagement en advertentieproductie.
Relatiebeheer en advertentie-verkoop applicaties zijn volledig
gebaseerd op standaard internetprogramma's. Opslag van gegevens
vindt plaats op een SQL databaseserver.
Uitgangspunten die Jonge Helden heeft gehanteerd voor de
ontwikkeling van AdFactory zijn gebruikersgemak, voorkomen van fouten en
optimale mogelijkheden om het pakket aan te passen aan specifieke wensen
van gebruikers.
Installaties zijn inmiddels opgeleverd bij Van Helvoort Media in
Gemert en Janssen/Pers-Postiljon Uitgeverij in Pijnacker. De installatie
bij Janssen/Pers zal komende maanden worden uitgebreid naar de andere
vestigingen in onder andere Gennep. In totaal zullen meer dan 130
werkstations, die zich op 7 verschillende locaties bevinden, aan
het systeem worden gekoppeld. Medewerkers van Janssen/Pers zullen op
deze werkstations 50 verschillende titels per week gaan produceren.
Waar de overgang van traditionele productiemethoden naar volledig
digitale productie vaak enkele maanden in beslag neemt, werd in
Pijnacker binnen 4 weken overgeschakeld.
Jonge Helden is sinds 2000 bezig met de ontwikkeling van software.
Medewerkers van het bedrijf hebben ruime ervaring opgedaan met
soft-, en hardware voor de grafische industrie, onder meer bij The Moscow
Times en de Amerikaanse softwareleverancier Baseview. AdFactory
werd ontwikkeld in samenwerking met NP Solutions uit Nieuw Zeeland.
---
--