Eerste GOODLIFE®-jaarverslagen via intermediair naar klant
11 maart 2003
De meeste Nederlanders hebben de belastingdiskette alweer
binnengekregen. En precies op tijd heeft AXA voor zijn
GOODLIFE-relaties het Persoonlijk Jaarverslag gereed. Zo kon Damave
Financieel Adviescentrum in Haarlem hun klanten met een
GOODLIFE-arrangement verblijden met de eerste Persoonlijk
Jaarverslagen.
Het Persoonlijk Jaarverslag vormt een belangrijk onderdeel van AXA's
GOODLIFE®. Paul Groenewoud (Directeur) en Wouter van Leusen
(Pensioenadviseur) van Damave:"De klant krijgt een duidelijk overzicht
en inzicht in zijn vermogen; een winst- en verliesrekening waarvan de
gegevens zo kunnen worden overgenomen in de belastingaangifte. AXA
stelt het overzicht samen, maar we overhandigen het Persoonlijk
Jaarverslag zelf aan onze relaties. Daarmee hebben wij als adviseurs
een ideaal aanknopingspunt om met de klant nog eens door te nemen of
de uitgangssituatie nog ongewijzigd is en of het samengestelde
arrangement nog steeds op koers ligt voor het behalen van de gewenste
situatie."
Aan het begin van elk jaar ontvangt de klant een overzicht dat een
compleet beeld geeft van zijn totale vermogenssituatie. Alle producten
(verzekeringen, en beleggingen van zowel AXA als van andere
aanbieders) zijn beknopt en overzichtelijk samengevoegd met opties
voor persoonlijke toevoegingen. Transparantie staat voorop: een
duidelijke waardebepaling, totale risicoafdekking en inzicht in de
kosten. Het Persoonlijk Jaarverslag geeft een overzicht van:
De in het arrangement opgenomen informatie over de
huidige en gewenste inkomenssituatie.
De reeds (ook niet bij AXA ondergebrachte) bestaande
financiële regelingen.
De in het arrangement opgenomen polissen en rekeningen
van AXA met hun verwachte waarde.
Het verschil op de verslagdatum (31-12) tussen wens en
realisatie.
Groenewoud en Van Leusen: "Omdat het Persoonlijk Jaarverslag een
document is van hoge kwaliteit en bovendien ieder jaar wordt
samengesteld, kunnen we de relatie met de klant verder versterken. Via
GOODLIFE® kunnen we de klant iets extra's leveren en dat wordt
gewaardeerd."
Eerste GOODLIFE®-jaarverslagen via intermediair naar klant FOTO
(vlnr): Frank Overmars (accountmanager AXA), Paul Groenewoud (Damave)
en Wouter van Leusen (Damave).