Persbericht
10 maart 2003
Bouwradius Training en Advies bedankt alle cursisten voor haar
1-miljoenste cursusdag
Op 11 maart organiseerde Bouwradius Training en Advies, opleidingsinstituut in de bouw, haar 1 miljoenste scholingsdag. Deze gebeurtenis heeft men aangegrepen om alle cursisten te bedanken. In de visie van Bouwradius hebben de cursisten ervoor gezorgd dat ze ´alles heeft meegemaakt´ en daardoor marktleider is in haar branche. Bouwradius grijpt diverse media en middelen aan om haar boodschap over te brengen.
Miljoenste cursusdag
Taart was er voor alle docenten, cursisten en de verschillende samenwerkingsverbanden. De twaalf cursisten van Droste Aannemingsbedrijf BV uit Hengelo (OV) vormden de deelnemersgroep van de miljoenste cursusdag. Bouwradius heeft hen met een advertentie in de Cobouw persoonlijk bedankt voor hun deelname aan dit hoogtepunt. Op 16 mei aanstaande worden zij nog eens in het zonnetje gezet tijdens een festiviteit in het Crowne Plaza Promenade hotel te Den Haag.
Media
Bouwradius heeft voor dit bijzondere moment groots uitgepakt. Op verschillende manieren zoekt Bouwradius de media om de cursisten van dag één tot en met 1 miljoen te bedanken. Het is de inbreng van cursisten en hun werkgevers door de jaren heen die Bouwradius tot een doelgroepgericht en gewaardeerd opleidingsinstituut heeft gemaakt.
Direct mail, diverse advertentie-uitingen en een festiviteit worden ingezet om cursisten te bedanken en om te laten zien hoeveel Bouwradius de afgelopen jaren heeft meegemaakt. Bouwradius vraagt haar cursisten en docenten positieve en leuke ervaringen in te zenden welke in de campagne tot uiting zullen komen. De meest opvallende en ludieke belevenissen zullen in een anekdote-verzamelboek worden gebonden en verspreid Op deze wijze komen de cursisten, bedrijven en Bouwradius elkaar weer tegen.
Over Bouwradius
Bouwradius staat voor vakbekwaamheid en kwaliteit in de bouw. Ze organiseert opleidingen, cursussen en trainingen voor iedereen die in de Burgerlijke- en utiliteitsbouw (B&U) werkt of wil gaan werken. Bij het ontwikkelen van cursussen concentreert Bouwradius zich op de vraag vanuit de markt. Zij bieden kleine, middelgrote en grote bouwbedrijven complete scholingstrajecten waarin op elkaar afgestemde trainingen zijn opgenomen.
Verantwoordelijk voor de campagne
Voor de ontwikkeling en uitvoering van de campagne is reclamebureau First Big Agency uit Amsterdam aangetrokken.
Meer informatie
Voor meer informatie over kunt u terecht bij: Bouwradius, de heer Rob van Nieuwburg T: (079) 368 58 66 of e-mail: r.v.nieuwburg@bouwradius.nl.
---- --