IDTV


IdtV neemt twee sales managers aan

Diemen-Zuid, 25 februari 2003 - Hein van Beek en Marc Fraser zijn als salesmanagers gestart bij IdtV, een van de grootste onafhankelijke productiemaatschappijen in Nederland. Hein en Marc zullen de huidige groei van IdtV verder vormgeven. Zij richten zich daarbij voornamelijk op de zakelijke markt.

Hein van Beek
Hein is afkomstig van Endemol International waar hij diverse commerciële functies bekleedde. Als Marketing Services Manager was hij verantwoordelijk voor het vertalen van
communicatiedoelstellingen van internationale adverteerders naar sponsor- en merchandiseconcepten voor televisie. In Duitsland zette Hein de afdeling Media en Marketing op, welke hij twee jaar lang leidde. Voor die tijd was Hein werkzaam voor adviesbureau DNA, Sport7 en de STER. Bij IdtV zal Hein zich naast programmasponsoring richten op het creëren van secundaire exploitatiemogelijkheden van de IdtV produkties.

Marc Fraser
Na een managementfunctie bij Aegon Verzekeringen te hebben bekleed is Marc overgestapt naar Motivision, waar hij de afgelopen twee jaar werkzaam was als project- en accountmanager. Motivision is als communicatie- en motivatiebureau gespecialiseerd in het creëren van betrokkenheid bij de organisatie van in- en externe doelgroepen. Bij IdtV zal Marc zich commercieel inzetten voor
de afdeling 'Events & Promotions'. Deze afdeling ontwikkelt en produceert voor bedrijven als ABN Amro, Cisco Systems, Philips en Canon zeer uiteenlopende promotiecampagnes en events.

IdtV
IdtV is, als tweede grote onafhankelijke productiemaatschappij, toonaangevend in de ontwikkeling en productie van (geïntegreerde) concepten, op het gebied van televisie, internet-tv, film en evenementen, voor zowel omroepen, zenders, bedrijfsleven als overheid. Door de expertise die IdtV heeft ontwikkeld op het gebied van diverse media schuift IdtV op in de keten van tv-producent naar strategisch communicatiepartner. In 1977 opgericht, bestaat IdtV dit
televisieseizoen 25 jaar.


---