IDTV
IdtV neemt twee sales managers aan
Diemen-Zuid, 25 februari 2003 - Hein van Beek en Marc Fraser zijn
als salesmanagers gestart bij IdtV, een van de grootste
onafhankelijke productiemaatschappijen in Nederland. Hein en
Marc zullen de huidige groei van IdtV verder vormgeven. Zij richten
zich daarbij voornamelijk op de zakelijke markt.
Hein van Beek
Hein is afkomstig van Endemol International waar hij diverse
commerciële functies bekleedde. Als Marketing Services Manager
was hij verantwoordelijk voor het vertalen van
communicatiedoelstellingen van internationale adverteerders naar
sponsor- en merchandiseconcepten voor televisie. In Duitsland
zette Hein de afdeling Media en Marketing op, welke hij twee jaar
lang leidde. Voor die tijd was Hein werkzaam voor adviesbureau
DNA, Sport7 en de STER. Bij IdtV zal Hein zich naast
programmasponsoring richten op het creëren van secundaire
exploitatiemogelijkheden van de IdtV produkties.
Marc Fraser
Na een managementfunctie bij Aegon Verzekeringen te hebben
bekleed is Marc overgestapt naar Motivision, waar hij de afgelopen
twee jaar werkzaam was als project- en accountmanager.
Motivision is als communicatie- en motivatiebureau gespecialiseerd
in het creëren van betrokkenheid bij de organisatie van in- en
externe doelgroepen. Bij IdtV zal Marc zich commercieel inzetten
voor
de afdeling 'Events & Promotions'. Deze afdeling ontwikkelt en
produceert voor bedrijven als ABN Amro, Cisco Systems, Philips en
Canon zeer uiteenlopende promotiecampagnes en events.
IdtV
IdtV is, als tweede grote onafhankelijke productiemaatschappij,
toonaangevend in de ontwikkeling en productie van (geïntegreerde)
concepten, op het gebied van televisie, internet-tv, film en
evenementen, voor zowel omroepen, zenders, bedrijfsleven als
overheid. Door de expertise die IdtV heeft ontwikkeld op het gebied
van diverse media schuift IdtV op in de keten van tv-producent naar
strategisch communicatiepartner. In 1977 opgericht, bestaat IdtV
dit
televisieseizoen 25 jaar.
---