FEB 10,2003       8:08 PACIFIC      11:08  EASTERN

(CA-INFONET)(IN) Infonet krijgt voor de vijfde opeenvolgende keer
de titel "Best in Class" van Telemark Consulting. Het bedrijf dong
samen met providers uit de hele wereld naar de titel.

    Redactie Business & High-Tech

    EL SEGUNDO, Calif.--(BUSINESS WIRE)--10 feb. 2003--

 Driemaandelijkse bevindingen van Telemark noemen Infonet 'uitmuntend'
      in de belangrijkste prioriteiten van klanten inzake service

    Infonet Services Corporation (NYSE: IN), een vooraanstaande
leverancier van wereldwijde communicatiediensten voor multinationals,
krijgt van Telemark de titel "Best in Class" in de "Benchmarking
Customer Satisfaction"-enquete van februari 2003.
    Naast beste algemene service provider meet Telemark Consulting,
een toonaangevend bedrijf dat marktinformatie verstrekt aan de
telecommunicatiesector, de klantentevredenheid in drie belangrijke
gebieden van dienstverlening, die worden beschouwd als de hoogste
prioriteiten voor internationale operatoren -- betrouwbaarheid van het
netwerk, beschikbaarheid van het netwerk en de processen voor
foutenrapportage. In elk van deze cruciale gebieden -- die
"onontbeerlijk voor klanten" worden genoemd, stak Infonet opnieuw de
concurrentie naar de kroon met een "Best In Class"-notering over de
hele lijn.
    Deze bevindingen zijn te lezen in de 12de editie van het
internationale benchmarkingrapport van Telemark, "Benchmarking
Customer Satisfaction: Value-added Network Services Worldwide" --
February 2003" getiteld. Telemark publiceert om de drie maanden
rapporten over multinationale verleners van dataservices, uitsluitend
gebaseerd op feedback van eindgebruikers.
    Volgens de feedback van de klanten waren de algemene prestaties
van Infonet sterk, en kreeg het bedrijf op meer dan twee derde van
alle onderdelen de notering 'goed' of hoger. Infonet behaalde hoge
scores voor alle toptien-onderdelen in verband met netwerkexploitatie,
en werd 'uitstekend' genoemd voor de belangrijkste onderdelen in
verband met facturatiedienst -- nauwkeurige facturen en geen verborgen
extra's op facturen.
    "Infonet blijft een belangrijke internationale speler, die zich
consequent inzet voor kwaliteit, levering en waarde waar het
belangrijk is," aldus Janet Watkin, Director, Telemark Consulting.
    Infonet liet een aanzienlijke verbetering zien in beschikbaarheid
van het netwerk ('uitstekend'), wat leidde tot hoge scores voor de
toptien-onderdelen in verband met netwerkexploitatie. De twee
toptien-onderdelen in verband met de facuratiedienst -- nauwkeurige
facturen en geen verborgen extra's in facturen -- kregen ook de
notering 'uitstekend.'
    Andere algemene opmerkingen volgens Telemark Consulting zijn dat
Infonet:

    --  Met klanten overlegt om de relaties tussen bedrijfsapplicaties
        en wereldwijde netwerken te optimaliseren en zo met succes aan
        hun vereisten voldoet

    --  Uitgebreid projectbeheer toepast om tot een goed
        end-to-end-netwerkbeheer in vele landen te komen

    --  Plaatselijke mensen bevoegdheden geeft om technische support
        te verlenen terwijl het een uniforme wereldwijde
        netwerkprestatie coordineert

    "Omdat deze bevindingen afkomstig zijn van echte feedback van
klanten doet de manier waarop dit rapport onze algemene prestaties
illustreert en onze voortdurende inzet voor klantenservices aantoont,
ons bijzonder veel plezier," aldus Jose A. Collazo, Chairman,
President en CEO van Infonet. "De concurrentiele en financiele positie
van Infonet is nog steeds heel sterk, en dus kunnen we op deze sterke
punten verder bouwen en een ongeevenaarde support verlenen aan onze
belangrijkste internationale klantenbasis."
    Vorige maand maakte Infonet bekend dat het zijn volledige schuld
van 81 miljoen USD aan uitstaande schuld had terugbetaald krachtens
zijn kredietovereenkomst, waardoor het zijn unieke marktpositie
verstevigde in dit moeilijke economische en industriele klimaat.
Infonet kreeg in 2002 ook enorm veel steun uit de sector en erkenning
met prijzen als: Network&Telecom (Belgie), WCA "Best Carrier -- EMEA",
Vier "Best in Class"-prijzen van Telemark, en recent nog de Frost &
Sullivan Market Engineering Award For Marketing Strategy.

    Over Telemark

    Telemark, dat gevestigd is in Manchester, Engeland, is
gespecialiseerd in het verstrekken van marketinginformatie aan de
telecommunicatiesector. Telemark heeft klanten in verscheidene
werelddelen; het zijn voornamelijk bedrijven die actief zijn in de
financiele dienstverlening. Het maakt gebruik van een uitgebreid gamma
onderzoekstechnieken en robuuste methodes om gegevens te verzamelen,
en zorgt zo voor zinvolle resultaten waarmee klanten snel aan de slag
kunnen. Telemark zorgt voor onderzoek, analyse en maatregelen om
klanten te helpen afnemers te vinden, binnen te halen en te houden.
Zijn permanente informatiedienst, die alle elementen van prestaties -
van "offerte tot factuur" - behandelt, helpt de klanten trends in het
oog te houden en beter geinformeerde beslissingen te nemen over
strategie, positionering, segmentatie, productontwikkeling, branding,
promoties, verkoopkanalen, tarieven en dienst na verkoop. De teams van
Telemark doen hun uiterste best om waarde te creeren via zijn
off-the-shelf reeks publicaties en door gebruik te maken van
webgebaseerde technologieen voor een snelle en correcte analyse van
gegevens en een onmiddellijke verspreiding van resultaten.
www.telemark.uk.com

    Over Infonet

    Infonet Services Corporation, dat bekend staat om de kwaliteit van
zijn dienstverlening, is een vooraanstaande verlener van beheerde
netwerkcommunicatiediensten aan bijna 3.000 multinationals.
    Door onze unieke consultingaanpak biedt Infonet geintegreerde
oplossingen die de complexe relatie tussen bedrijfsapplicaties en het
internationale netwerk optimaliseren. Een uitgebreide knowhow inzake
projectmanagement ligt aan de basis van de diensten en de oplossingen
die wij aanreiken (breedband, internet, intranet, multimedia,
videoconferenties, toegang op afstand en plaatselijke toegang,
bevoorradings-, applicatie- en consultingdiensten) en die Infonet
positioneren als een single-source-partner voor multinationals. Vooral
IP VPN-oplossingen bieden multinationals een unieke combinatie van
particuliere en openbare IP-diensten, evenals een volledig pakket
Managed Security Services.
    Infonet, dat werd uitgeroepen tot "Best in Class" in de enquete
van Telemark over Global Managed Data Network Services, heeft ook de
prijs van "Best Customer Care" en "Best Carrier" gewonnen op de World
Communication Awards. Infonet, dat in 1970 werd opgericht, is eigenaar
en uitbater van The World Network(R), dat toegankelijk is vanuit meer
dan 180 landen, en zorgt voor plaatselijke service support in meer dan
70 landen en gebieden.
    De aandelen van Infonet worden verhandeld op de beurs van New York
onder het symbool IN. Meer informatie over het bedrijf vindt u op
www.infonet.com.

    Safe Harbor Statement: Infonet heeft in dit persbericht mogelijk
uitspraken over toekomst gedaan. Deze eventuele uitspraken zijn
gebaseerd op informatie die het bedrijf op de datum van dit bericht
tot zijn beschikking had. Infonet verbindt zich er niet toe de
informatie bij te werken om rekening te houden met gebeurtenissen in
de toekomst. De nauwkeurigheid van onze uitspraken over de toekomst
zal ook worden beinvloed door de sterkte van de markt voor de
producten en diensten van Infonet, de concurrentie, de tijdige
overgang van nieuwe zakelijke opportuniteiten naar het netwerk van
Infonet en het effect van muntschommelingen. Beleggers moeten rekening
houden met deze risicofactoren en met de risicofactoren die zijn
uitgewerkt op 10K, 10-Qs en andere recente aanvragen die door Infonet
werden ingediend bij de U.S. Securities and Exchange Commission. Deze
documenten zijn beschikbaar op het hoofdstuk 'Investor Relations' op
de website van Infonet op www.infonet.com.

    --30--ec/la*

    CONTACT: Infonet Services Corporation
             Alex Rassey, +1-310/335-1144
               alex_rassey@infonet.com
                        of
             Ruder Finn
             Alicia Dollard, +1-212/593-6343
               dollarda@Ruderfinn.com
                        of
             Telemark Consulting
             Roger Wright-Morris, +44 1204 396579
               Roger.wrightmorris@telemark.uk.com

    KEYWORD: CALIFORNIA UNITED KINGDOM INTERNATIONAL EUROPE TRACK
    INDUSTRY KEYWORD: E-COMMERCE INTERNET TELECOMMUNICATIONS 
    SOURCE: Infonet Services Corporation  


REPEATS: New York 212-752-9600 or 800-221-2462; Boston 617-236-4266 or
         800-225-2030; SF 415-986-4422 or 800-227-0845; LA 310-820-9473