Klik hier voor behr.nl

PERSBERICHT
06/02/2003

Gall & Gall geeft cursus 'genieten'

Op donderdag 6 februari 2003 start Gall & Gall de Cursus Genieten, een landelijke reclamecampagne op radio, in advertenties, op ansichtkaarten, op draagtassen, via een huis-aan-huis folder én instore om Nederland te leren genieten.

Nieuwe merkbeleving
Met de campagne wil Gall & Gall een nieuwe weg inslaan. Gall & Gall wil klanten laten genieten door hen de juiste keuzes te laten maken, in aantrekkelijke en sfeervolle winkels met een breed en diep assortiment, ondersteund door medewerkers met uitgebreide vakkennis. Sander van der Laan, algemeen directeur Gall & Gall: "Wij willen graag mensen laten genieten van eten en drinken. Ons nieuwe credo luidt dan ook: Gall & Gall, Genieten & Genieten. Dat thema zal vanaf nu overal doorklinken. Dus niet alleen in de media, maar vooral ook in onze winkels."

Genieten met een knipoog
Op een luchtige, humoristische en laagdrempelige manier zal Gall & Gall de komende weken het Nederlands publiek kennis laten maken met allerlei producten die op dat moment in de aanbieding zijn. Zo wordt er een heerlijke Spaanse wijn als 'oefenstof' aangeboden tijdens de Spaanse weken, terwijl in die periode op de radio te horen is wat Spaans genieten nu precies inhoudt.

Gall & Gall
Gall & Gall maakt deel uit van het Ahold concern en met bijna 500 winkels in Nederland is het bedrijf marktleider in de verkoop van dranken. Mensen laten genieten van eten en drinken. Dat staat voorop in de filosofie van Gall & Gall. En mensen waar voor hun geld te geven, de kwaliteit van Gall & Gall is er altijd en overal: in de producten, het assortiment, het niveau van de winkels en de contacten met onze klanten. Voor meer informatie: www.gall.nl


Noot voor de redactie (