Persbericht

Singles e-magazine haalt mijlpaal en helpt Valentijn

NIJMEGEN 3 FEBRUARI 2003: Het e-magazine Singles heeft binnen drie jaar van haar bestaan een vaste schare van 50.000 single abonnees aan zich weten te binden. Met interviews, fora, ingezonden brieven en het uitwisselen van ervaringen en informatie over datingsites en
-initiatieven wordt de Single wegwijs gemaakt op het internet en daarbuiten.
http://singles.e-matching.nl

Internet ideaal medium voor singles
Volgens uitgever Jasper Jan de Konink is een Singles magazine bij uitstek geschikt om via internet te verspreiden: "Mensen hoeven er dan niet mee over straat. Want een single loopt liever niet te koop met het alleen zijn. Het is een misvatting te denken dat, als gevolg van de vele singlesfeesten en de benadering "Happy Single" een kentering hebben teweeggebracht in het zelfbeeld van de single. De meeste singles zijn op zoek naar een partner en voelen zich in diverse sociale situaties minder op hun gemak door het ontbreken daarvan."

Een echt blad
Het internet als een manier om het magazine te verspreiden heeft in sterke mate bijgedragen aan het succes. Maar ook de herkenbaarheid van Singles beschouwt de Konink als een sterk punt: "Singles wordt door een onafhankelijke redactie gemaakt en toegesneden op het echte leven van de Single. Zonder daar blij of verdrietig over te doen. Bovendien wordt het vormgegeven en ingevuld als een echt maandelijks blad; met edities en specials. Dat valt de single op internet op."

Tips voor ultieme Valentijnsbrief
In de Valentijnseditie onder meer aandacht voor de vrijgezel die geen geld heeft, de identiteit van Valentijn en 10 praktische tips voor het schrijven van de ultieme Valentijnsbrief. Daarnaast uiteraard de cursus 'Romantisch Mailen' van schrijfster Vilan de Loo, een samenvatting over de vrijgezel in de media, de adviesrubriek van Karin, een enqujte over Valentijnsdag en uiteraard de ingezonden brieven van de lezers.


- + - + - + - + - +