Six flags holland kiest veritate company voor e-mail marketing
Amsterdam, maandag 3 februari 2003, Six Flags Holland gaat van start
met e-mail marketing. In de komende weken wordt gestart met een
campagne ten behoeve van de seizoenskaarthouders van het themapark.
Aansluitend start Six Flags Holland met een periodieke e-mail
nieuwsbrief met nieuws en informatie over het park en de activiteiten
en met e-mail marketing campagnes ten behoeve van de vele evenementen
die het park organiseert. Voor strategie, implementatie en verzending
van de e-mail marketing campagnes en nieuwsbrieven heeft Six Flags
Holland gekozen voor Veritate Company. De autoriteit van Veritate op
het gebied van e-mail publishing en e-mail marketing wordt met deze
opdrachtgever verder verstevigd.
Belangrijkste motieven voor de keuze van Veritate zijn de expertise
van het bedrijf op het gebied van e-mail publishing, de goede prijs-
kwaliteit verhouding en de ASP tool VeritateMail waarmee Six Flags
Holland na implementatie zelfstandig uitvoer kan geven aan haar e-mail
marketing activiteiten. Naast het leveren van deze software begeleidt
Veritate Six Flags Holland bij het verder integreren van e-mail in de
marketing communicatie strategie.
Veritate Company is het gespecialiseerde software & consultancy
bedrijf voor e-mail marketing, e-mail, e-publishing en e-crm. Naast de
ASP software VeritateMail-Publisher voor uitgevers en VeritateMail-EDM
voor marketeers levert het bedrijf uiteenlopende diensten zoals o.a.
strategisch advies, conceptontwikkeling, direct e-mail campagnes,
database analyse, content mediation en list services. Tot de klanten
van Veritate behoren gerenommeerde uitgevers, mediabureaus en direct
marketing organisaties. Onder het label MailMedia / Sapenda.com
publiceert en exploiteert Veritate e-zines en e-mail nieuwsbrieven
waarmee zij mediabureaus en bekende adverteerders bedient.
Einde persbericht
Voor meer informatie -