PERSBERICHT

Six flags holland kiest veritate company voor e-mail marketing

Amsterdam, maandag 3 februari 2003, Six Flags Holland gaat van start met e-mail marketing. In de komende weken wordt gestart met een campagne ten behoeve van de seizoenskaarthouders van het themapark. Aansluitend start Six Flags Holland met een periodieke e-mail nieuwsbrief met nieuws en informatie over het park en de activiteiten en met e-mail marketing campagnes ten behoeve van de vele evenementen die het park organiseert. Voor strategie, implementatie en verzending van de e-mail marketing campagnes en nieuwsbrieven heeft Six Flags Holland gekozen voor Veritate Company. De autoriteit van Veritate op het gebied van e-mail publishing en e-mail marketing wordt met deze opdrachtgever verder verstevigd.

Belangrijkste motieven voor de keuze van Veritate zijn de expertise van het bedrijf op het gebied van e-mail publishing, de goede prijs- kwaliteit verhouding en de ASP tool VeritateMail waarmee Six Flags Holland na implementatie zelfstandig uitvoer kan geven aan haar e-mail marketing activiteiten. Naast het leveren van deze software begeleidt Veritate Six Flags Holland bij het verder integreren van e-mail in de marketing communicatie strategie.

Veritate Company is het gespecialiseerde software & consultancy bedrijf voor e-mail marketing, e-mail, e-publishing en e-crm. Naast de ASP software VeritateMail-Publisher voor uitgevers en VeritateMail-EDM voor marketeers levert het bedrijf uiteenlopende diensten zoals o.a. strategisch advies, conceptontwikkeling, direct e-mail campagnes, database analyse, content mediation en list services. Tot de klanten van Veritate behoren gerenommeerde uitgevers, mediabureaus en direct marketing organisaties. Onder het label MailMedia / Sapenda.com publiceert en exploiteert Veritate e-zines en e-mail nieuwsbrieven waarmee zij mediabureaus en bekende adverteerders bedient.

Einde persbericht

Voor meer informatie -