Ruimtelijke ordening
1. De burgemeester maakt ter voldoening van het bepaalde in artikel 41 van de Woningwet bekend, dat in de afgelopen twee weken de navolgende aanvragen om bouwvergunning is ontvangen:
+ 03-01-2003, Acacialaan 13, vergroten van een woning (BA2003001)
+ 07-01-2003, Witte de Withlaan 14, maken van een overkapping (BA2003002)
+ 07-01-2003, Woestduinlaan 73 A, vergroten sportgebouw BA2003003)
+ 14-01-2003, Hydeparklaan 24, oprichten recreatie woning (BA2003004)
+ 15-01-2003, Parklaan 25, uitbreiden woning (BA2003005) Deze bekendmaking is uitsluitend bedoeld om bekend te maken, dat een aanvraag om bouwvergunning is ingediend. Deze aanvraag wordt na deze bekendmaking in behandeling genomen. Tijdens deze behandeling wordt de aanvraag getoetst aan het bestemmingplan, bouwverordening, bouwbesluit en andere relevante regelgeving. Met deze bekendmaking wordt u formeel in kennis gesteld van de bouwaanvraag, zodat u zelf het bouwproces kan volgen tot het moment dat een besluit ingevolge de Woningwet is genomen. Is het besluit genomen dan kan een bezwaarschrift ingevolge de Algemene Wet Bestuursrecht worden ingediend.
Het zal u duidelijk zijn, dat in dit stadium van de bouwaanvraag nog geen bezwaarschrift kan worden ingediend. Elke bouwaanvraag kunt u inzien bij de afdeling Ruimtelijke Ordening en Volkshuisvesting.
Zij die door de onmiddellijke uitvoering van de besluiten in een nadelige positie komen, kunnen spoedheidshalve bij de voorzieningenrechter van de rechtbank te Utrecht een verzoek om voorlopige voorziening/schorsing indienen. De voorzieningenrechter besluit tot deze maatregel slechts indien een belanghebbende onevenredig nadeel ondervindt.
De vergunningen en/of meldingen kunnen worden ingezien bij de afdeling Ruimtelijke Ordening en Volkshuisvesting.
2. De burgemeester maakt bekend, dat burgemeester en wethouders
voornemens zijn met toepassing van artikel 50, lid 4 van de
Woningwet medewerking te verlenen aan:
van Bennekomweg 37, uitbreiden woning, (BA2001115)
De op deze zaak betrekking hebbende bouw- en/of situatietekening
ligt met ingang van 24 januari 2003 gedurende vier weken ter
inzage bij de afdeling Ruimtelijke Ordening en Volkshuisvesting en
in de openbare bibliotheek.
Gedurende deze periode kan een ieder schriftelijk zijn zienswijze
naar voren brengen bij burgemeester en wethouders van Doorn,
Postbus 200, 3940 AE Doorn.