TROS
KPN i-mode irritantste tv-reclame
In de uitzending van het TROS-consumentenprogramma RADAR hebben
kijkers de commercial van KPN i-mode uitgeroepen als winnaar van De
Loden Leeuw 2002. De trofee voor het irritantste tv-spotje van het
jaar is uitgereikt aan zowel adverteerder KPN als aan reclamebureau
PMS dat de spot bedacht. In het spotje is te zien hoe een jongen een
troebel glas water waarin een kunstgebit heeft liggen weken,
leegdrinkt.
Nummer twee werd de Waterbeddenconcurrent en nummer drie Frisia met
een commercial waarin voormalig nieuwslezer Edvard Niessing de
hoofdrol speelt. De volledige top 10 van irritantste spotjes is na te
kijken op de site: www.trosradar.nl.
De afgelopen maanden is circa 11.000 keer gestemd via post en
internet.
RADAR maakt van de uitreiking van de Loden Leeuw een terugkerend
evenement. Mensen die nu al een spotje van 2003 willen nomineren,
kunnen terecht op www.lodenleeuw.nl.
Voor meer informatie: www.trosradar.nl