Website gemeente Amersfoort tijdelijk niet actueel
datum: 21 januari 2003
In de week van maandag 27 januari t/m vrijdag 31 januari a.s. zijn
onderdelen van de website
van de gemeente Amersfoort niet actueel. Dit heeft te maken met de
overgang van de website van
een externe webserver naar het nieuwe ICT platform van de gemeente.
Voor alle beheerders van informatie is een beheerstop is ingesteld.
Hierdoor kan in de week van de overgang geen actuele informatie,
bijvoorbeeld in het Raadsinformatiesysteem, op de website gepubliceerd
worden.
De raads- en commissiestukken liggen wel in de Informatiewinkel ter
inzage.
De publieksvoorlichters van de Informatiewinkel kunnen vragen over
actueel gemeentebeleid beantwoorden aan de de balie, telefonisch of
via e-mail. De Informatiewinkel is elke werkdag tussen 09.00 en 17.00
uur geopend, donderdagavond tussen 18.00 en 20.00 uur en op
zaterdagmorgen tussen 09.00 en 12.00 uur. De Informatiewinkel is
gevestigd in De Observant, Stadhuisplein 7, telefoon 4695740.
Het e-mail adres is: info_gemeente@amersfoort.nl