WGCC
Key Net DM Services treedt toe tot de WGCC
Key Net DM Services
treedt toe tot de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC)
Key Net is toegetreden tot de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC).
Key Net is gevestigd te Leiden. Het bedrijf beschikt over 160
werkplekken.
Key Net is een fullservice callcenter met als speerpunten inbound,
outboud en ebound. Ook worden diverse andere diensten verleend, zoals
de opbouw of het onderhoud van databases, de uitbesteding van
directmail trajecten en de verwerking van fullfilment activiteiten.
Directeur is Rob van Honschoten.
De WGCC vertegenwoordigt de zogenaamde facilitaire callcenters, die in
opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde
dienstverlening verzorgen. In de komende vijf jaar zal het aantal
medewerkers in deze facilitaire callcenters verdubbelen. Het
Nederlandse bedrijfsleven - vooral banken en verzekeraars - zal haar
callcenter dienstverlening meer en meer extern gaan uitbesteden.
Daarnaast zullen steeds meer werkzaamheden rond het klantencontact van
organisaties 'geoutsourced' worden. Door deze groei komt een zware
verantwoordelijkheid voor werving en opleiding van medewerkers bij de
facilitaire bedrijven te liggen.
Doelstelling van de WGCC is de bundeling en behartiging van de
belangen van alle professionele callcenters in Nederland.
Kwaliteitsbewaking is voor deze jonge en snelgroeiende sector daarbij
van eminent belang. Daartoe worden initiatieven genomen op gebieden
als arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, opleiding en
scholing.
Nadere informatie voor de pers
Dian van Leeuwen, secretaris van de WGCC
Telefoon 070-320 67 44 / 06-53 787 589
Herman Nieuwenhuis
Telefoon 06 53 58 60 57
24 jan 03 08:53