O2 verlengt servicecontract met SNT tot eind 2004
24 januari 2003 - O2 heeft het contract met contactcenterspecialist SNT met twee jaar verlengd. Het contract behelst een belangrijk deel van de klantenservice aan particuliere en zakelijke klanten. De overeenkomst onderstreept de goede samenwerking die beide partijen in 2001 zijn aangegaan. Het plan is om in de komende maanden met nieuwe methodieken nog meer service op maat te leveren.
O2 en SNT tekenden in 2001 een eerste contract voor de uitbesteding
van een belangrijk deel van de klantenservice van O2. Doel was de
volledige integratie van contactkanalen: telefoon, voice response, web
en mail. De resultaten sluiten aan bij het streven van O2 naar
optimale klantenservice. De komende maanden zullen O2 en SNT nieuwe
servicemethodieken introduceren, met als doel nog meer service op maat
te leveren. Zoals een vorm van marktsegmentatie waarin klanten in
categorieën worden ingedeeld en de service ontvangen die past bij de
indeling. Voor bepaalde klanten zal dit bijvoorbeeld betekenen dat er
geen enkele wachttijd meer bestaat of waarbij de telefoon direct wordt
beantwoord door een medewerker in plaats van een
voice-response-systeem. Op deze manier wil O2 beter aansluiten op de
wensen van zijn klanten.