John McKean - Why Customers Don't Want Relationships

Leidschendam, 13 januari 2003

Beste leden en nog-niet-leden van DDMA,

Hiermee bent u van harte uitgenodigd voor een instructieve ontmoeting met CRM-topper John McKean, op maandagavond 20 januari!

De Secties "iMarketing" en "CRM" van DDMA zien u de 20ste graag als gast bij een unieke voordracht van de Amerikaanse CRM-expert John McKean.

De noemer van zijn presentatie is:

Why customers don't want relationships:
een pleidooi vóór down-to-earth CRM

"Het enige wat ze willen is het beste product, voor de beste prijs, en voor het overige willen ze 'onderweg' eigenlijk alleen maar als Mensch behandeld worden."

John McKean is in de Verenigde Staten een absolute autoriteit op het gebied van Customer Knowledge. Zijn boeken halen op Amazon almaar de hoogst mogelijke waarderingen. Dankzij de welwillende begunstiging van DDMA-lid E.pihany Benelux kunnen we u deze exclusieve lezing gratis aanbieden als ook u zich al hebt aangemeld als lid van DDMA. Niet-leden betalen ¤ 15 entree.

Cadeautje: elke bezoeker krijgt van E.pipahny John McKeans recentste bestseller - Customers Are People... The Human Touch - gratis & voor niks!

Hier http://www.homey-inc.com/tracking/ddma.asp?url=http://www.homey-inc.com/clients/ddma/dload/bijlagen.zip?&id=361&issue=030113 (zipfile) kunt u méér lezen over McKean en zijn boek.

Dit zijn de gegevens voor in uw agenda:

- Dag: maandag 20 januari 2003.

- Locatie: Radisson SAS Hotel, Schiphol (route in zipfile).
Registreer u hier om als gast van de Secties iMarketing en CRM en van E.piphany Benelux deel te nemen aan deze interessante sessie. Zie het origineel http://www.homey-inc.com/trac...=361&issue=030113 .

Met vriendelijke groet,

Joost Hesselt van Dinter Tim Koopmans DDMA, Sectie iMarketing DDMA, Sectie CRM

Over E.pipahny:
E.piphany provides Smart CRM® solutions for the largest globalenterprises. The company's integrated suite of applications for Marketing, Sales, and Service, E.piphany E.6, is driven by real-time intelligence to enable global businesses to better understand their customers and take the optimal action to improve customer satisfaction, increase revenue and reduce costs. E.piphany's applications are built on the industry's most advanced CRM architecture resulting in fast and easy deployment, the ability to adapt to changing business demands, and permanent cost of ownership advantage. Leading companies, including more than 35 percent of the Fortune 100, use E.piphany products to enhance the customer experience, improve organizational effectiveness and drive value.