Loket ideaal
Enquête informatievoorziening
Geef uw mening over wonen, zorg en welzijn
Bij welke wijkpost, loket of balie u ook komt, overal moet u op
dezelfde wijze worden geholpen. De gemeente Lelystad en de
instellingen die zich bezig houden met wonen, zorg en welzijn moeten u
op de juiste manier informeren en direct doorverwijzen naar de goede
instantie of behandelaar. Vanuit deze gedachte inventariseert de
gemeente Lelystad de komende weken uw ervaringen met de gemeente en
genoemde instellingen. Uw ideeën en suggesties over de
informatievoorziening kunt u aan ons doorgeven door de enquête te
downloaden en in te vullen. De reacties worden verwerkt in de
uiteindelijke vorm waarin we de informatie en diensten over wonen,
zorg en welzijn gaan aanbieden.
Naast de vragenlijst op internet worden een paar honderd
Lelystedelingen om hun mening gevraagd. De gemeente Lelystad wil weten
welke vragen de inwoners (kunnen) stellen, waar ze dat doen en
wanneer. Vervolgens is belangrijk wat ze vinden van de afhandeling van
hun vraag. Het gaat om informatie en vragen die via persoonlijk
contact, de telefoon of via internet gesteld worden. Bij de
verbetering van de informatievoorziening op het gebied van wonen, zorg
en welzijn wordt gelet op de toegankelijkheid van de informatie. Deze
moet zowel telefonisch als via internet eenvoudig op te vragen of te
bekijken zijn.
---
© Geplaatst op 14 januari 2003
Gemeente Lelystad