Vergaderingen
Vergadering commissies gemeenteraad
In de week van 13 januari vergaderen de gemeenteraadscommissies. Alle vergaderingen vinden plaats in de raadzaal.
Voor de behandeling van ieder agendapunt bestaat de mogelijkheid het woord te voeren. Tevens is het mogelijk spreektijd te vragen voor de open vragenronde over onderwerpen die binnen de werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan gebruik willen maken dienen dit voor aanvang van de vergadering te melden bij de commissiegriffier.
Voor de commissie Grondgebied is de commissiegriffier de heer J.G.M.
Vermaat.
Voor de commissie Bevolking is de commissiegriffier mevrouw drs B.R.M.
Kleuskens.
Voor de commissie voor Algemene Bestuurszaken en Middelen is de
commissiegriffier de heer M.A.M. Hooijman.
Op dinsdag 14 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie
Grondgebied. De voorlopige agenda luidt als volgt:
1. Opening
2. Vaststelling van de agenda
3. Verslag van de vergadering van de op 19 november 2002 gehouden
vergadering
4. Open vragenronde voor de burgers
5. Ingekomen stukken en mededelingen
a. Nieuwsbrief over waterbeheer in de provincie Utrecht
b. De waterstructuurvisie van Hoogheemraadschap De Stichtse
Rijnlanden
c. Brutaal opinieblad voor volkshuisvesters in de regio Utrecht
d. Nieuwsbrief over duurzaam veilig verkeer
e. Kwartaalbericht van de Adviescommissie voor Ruimtelijke
Kwaliteit
f. Jaarverslag van de Adviescommissie voor Ruimtelijke Kwaliteit
g. Nieuwsbrief van de Rijksdienst voor de Monumentenzorg
h. Beleidseffectrapportage Verkeer en Vervoer Utrecht 2002
i. Regionaal Handhavingsplan
j. Mededelingen wethouder
6. Planschade
7. Verwerking vooroverleg als bedoeld in artikel 10 van het besluit
op de Ruimtelijke Ordening en inspraak
8. Tekening Rode Contour
9. Milieuprogramma 2003 Doorn
10. Project Raadhuisplein e.o.
11. Beheers - en inrichtingsplan Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug
12. Verplaatsen afsluiten Middenlaan
13. Besluitenlijsten college
14. Rondvraag
15. Sluiting
Op woensdag 15 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie
Bevolking. De voorlopige agenda luidt als volgt:
1. Opening
2. Vaststelling van de agenda
3. Verslag van de op 20 november 2002 gehouden vergadering
4. Open vragenronde voor burgers
5. Besluitenlijsten B&W: 12, 19 en 26 november, 3, 10, 17 en 24
december 2002 en 7 januari 2003
6. Ingekomen stukken en mededelingen:
a. Jaarverslag 2001 recreatieschap Utrechtse Heuvel, Vallei- en
Kromme Rijngebied (ter inzage)
b. Renovatie Korfbalveld (ter inzage)
c. Huisvesting AZC school(ter inzage)
d. Subsidieaanvraag Biljartclub (ter inzage)
e. Jongerenopvangplek (JOP) schoonoordselaan (ter inzage)
f. Jaarrekening 2001 VVV Doorn e.o. (ter inzage)
g. Begroting 2003 Pluswerk (ter inzage)
h. Subsidie en bestaansrecht stichting Platform Uitwisseling
Doorn- Steinheim (ter inzage)
i. Productovereenkomst 2003 Nieuwkomers met Regionaal
Opleidingscentrum (ter inzage)
j. Toekenning middelen t.b.v. nieuw welzijnsbeleid 2002 (ter
inzage)
k. Stand van zaken Bestuurscommissie Heuvelrug (ter inzage)
l. Mandaten WVG overdragen van stichting RIO ZOU naar stichting
RIO Heuvelrug (ter inzage)
7. Mededelingen van de wethouder
8. Beleidsnotitie Sociale activering gemeente Doorn
9. Rondvraag en inventarisatie agendapunten volgende vergadering
10. Sluiting
. Op donderdag 16 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie voor
Algemene Bestuurszaken en Middelen. De voorlopige agenda luidt als
volgt:
1. Opening
2. Vaststelling van de agenda
3. Vaststelling van het verslag van de vergadering van de commissie
Algemene Bestuurszaken en Middelen van 21 november 2002
4. Open vragenronde voor burgers
5. Ingekomen stukken en mededelingen:
a. Toelichting regeling toezending van (vertrouwelijke) raad- en
commissiestukken
b. Beleid t.a.v. moties andere gemeenten (adhesiebetuigingen)
c. Vergaderstukken districtscollege brandweer Heuvelrug
d. Vergaderstukken districtscollege Politie Regio Utrecht,
district Heuvelrug
e. Regionaal bedrijfsplan politie regio Utrecht 2003
f. Arbojaarplan 2002
g. Programma "Naar een veiliger samenleving"
6. Waarderingssubsidie 2003 Stichting Platform Uitwisseling
Doorn-Steinheim
7. Overzicht inhuur personeel
8. Aanpassing meerjarenbegroting 2003-2006
9. Delegatiebesluit uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente
Doorn ten behoeve van de griffie
10. Begrotingswijzigingen
11. Besluitenlijsten college
12. Rondvraag
13. Sluiting