Nieuwe uitgave in de Telecommerce Community Boekenreeks van BBP:
SUCCESVOLLE E-MAILMARKETING
Versterken van loyaliteit - verhogen van sales
Auteurs: Marc Borgers en Rob Woelinga
Woerden, december 2002 - E-mailmarketing is niet meer weg te denken in het
contact met uw klanten. Het is snel, effectief en actueel. Een instrument
dat onmisbaar is in elke marketingmix.
Het boek Succesvolle E-mailmarketing helpt u op effectieve wijze invulling
te geven aan uw e-mail-marketing.
Het boek Succesvolle E-mailmarketing is een handleiding voor zowel
beginnende als ervaren marketeers. De auteurs bieden u via een strakke
route, van begin tot eind, tal van tips en aandachtspunten. De nadruk ligt
hierbij op het praktische gebruik.
Doelstelling van Succesvolle E-mailmarketing is om uw commerciële doelen zo
effectief en efficiënt mogelijk te bereiken.
Over de auteurs:
Marc Borgers was tot eind 2001 managing director van Rapid Sugar, actief op
het gebied van e-mail-marketingservices. Vanaf december 2001 is hij
zelfstandig marketingadviseur en interim-manager en werkt hij o.a. voor de
ANWB, TPG Post en het IDMK (Instituut voor Direct Marketing Kennis).
Rob Woelinga is docent direct marketing bij de SRM. Hij was van 1979 tot
1990 directeur van Vierhand in Haarlem. Hij was van 1991 tot 1995
vice-voorzitter van de DMIN (DMSA).
In 1990 heeft Woelinga samen met Wim van der Mark het IDMK opgericht.
Telecommerce Community/ BBP bv
De Telecommerce Community is de community van BBP Beerens Business Press
(BBP) bv die managers informatie geeft over klantcontact en
relatiemanagement: via magazine, e-zine, websites en evenementen wordt de
laatste informatie aangereikt over CRM, e-business, contactcenters en DM.
---
Titel: Succesvolle e-mailmarketing
Ondertitel: Versterken van loyaliteit - verhogen van sales
Auteurs: Marc Borgers en Rob Woelinga
Uitvoering: Paperback
Verschijning: 17 december
Prijs: 19,50 euro
ISBN: 90-76051-13-5
---